D
Deleted member 70921
Gäst
Sorry, missade nog det i upphetsningenTror minsann att jag delade den i min profil av en anledning ...
Sorry, missade nog det i upphetsningenTror minsann att jag delade den i min profil av en anledning ...
Den låten tål att upprepasSorry, missade nog det i upphetsningen
Oj den har jag inte hört förr men satan i gatan vilket skönt gungGör ett nytt försök med Silver Convention och ”Fly Robin fly”
Jäpp,visst är det grym bas och ganska avskalat trumspel.Oj den har jag inte hört förr men satan i gatan vilket skönt gung
Lite mer samtida Charlotte Gainsbourg med ”Deadly Valentine”. Det är nog basgitarren som får igång mig tillsammans med den viskande sången.
Var ett stort fan av springsteen i min ungdomSatt på balkongen i morse med hörlurar på medan jag njöt av solen och åt min frukost!
Satt tillbakalutad och slölyssnade på radion när det plötsligt klickade till i kroppen och den här spelades!
Oj WOW och satan i gatan på en och samma gång
Han är bra och jag hörde att han ska till Göteborg i år igen - still going strong!Var ett stort fan av springsteen i min ungdom
Förstår inte italienska men om de frågar var vi ska sova i natt så undrar jag ocksåEn njutning!
Hittade ett gammalt urklipp från någon nöjestidning från 90-talet då signaturen "en som vet!" listar de bästa pökalåtarna:
NOVEMBER RAIN - GUNS & ROSES
RIDER OMKRING - FREESTYLE
AFRAID TO SHOT A STRANGER - IRON MAIDEN
CRAZY - AEROSMITH
Var där som mkt ung och såg en av konserterna på Ullevi, kan det ha varit -82? Oförglömligt minne av en hel stad som spelade hans musik!Han är bra och jag hörde att han ska till Göteborg i år igen - still going strong!
Gillar svänget i hans version av Do I love you indeed I do <3
Just det, vi hoppade o dansade så betongfundamenten fick sprickor. Var det -85, kan nog stämmaSpringsteen 1985 på Knullevi minns jag (var inte där men strax utanför) då hela arenan höll på att rasa ihop!
Undras om Bruce ska till Sjömagazinet (där firade jag min födelsedag i fjol) trots att inte Mannerström driver den längre?
Kan det vara den som alla snackar om än idag? Springsteen 1985? Ibland önskar jag att jag var född lite tidigareSpringsteen 1985 på Knullevi minns jag (var inte där men strax utanför) då hela arenan höll på att rasa ihop!
Undras om Bruce ska till Sjömagazinet (där firade jag min födelsedag i fjol) trots att inte Mannerström driver den längre?