Har du tjuvkikat på någon som har det skönt?

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har nog aldrig själv varit i situationen av att bli kissnödig när jag har stånd. Blir man riktigt kissnödig så man måste tömma, så tror jag kroppen tar över och ståndet slaknar....
En gång ville en kille som jag runkade med att jag skulle kissa på honom. Det tog en lång stund innan jag fick fram en stråle, men kanske det berodde mest på att jag inte var kissnödig då. Minns inte hur det var mad ståndet, men koncentrerar man sig på annat slaknar man lätt.
Knepig mackapär det där. :unsure:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Sett pappa med styvmor, hände sedan att jag och min styvsyster, hon onanerade jag runkade. Första gången var hon bara 11år jag var 13år. Hände några gånger tills hon var 14år, fick inte se henne naken längre enligt henne blev jag kåt då.
Blev inte kåt på min lillasyster som hon trodde.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Sett pappa med styvmor, hände sedan att jag och min styvsyster, hon onanerade jag runkade. Första gången var hon bara 11år jag var 13år. Hände några gånger tills hon var 14år, fick inte se henne naken längre enligt henne blev jag kåt då.
Blev inte kåt på min lillasyster som hon trodde.
Är inte onanera och runka samma sak?
 

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en tjej som bodde en våning ner mittemot min lägenhet ca 10m bort. Hon hade killar på besök då o då o oftast drogs inga gardiner för. Hon va runt 20 lite mullig så många sköna stunder blev det.
Hade man tur upptäckte man dem när de började men ibland blev det bara finalen.
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jo det är väl samma sak men tror inte så många kvinnor säger att det runkar, finns många ord men onna eller onanera är den vanligaste vad jag märkt en kvinna säger om det nämner det överhuvudtaget.
Klittra är väl ett vedertaget uttryck numera....
Annars kan man säga att vi män också onanerar. Jag tycker onanera är ett vackert namn.
 

Blyg/kinky

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Japp det hände. Hade inge problem med att bli påkommen. dom såg mig många gånger och jag såg dom säkert lika många. Brukade runka när vi var på nakenbadet. Men även när familjen bastade på helgerna.

Kom på dom med att knulla i bastun en gång tror jag var runt 15 då. Dom frågade om jag skulle med å basta, men jag höll på med nått så jag sa jag kanske kommer lite senare. Efter enstund går jag ner i källaren där bastun låg. tar av mig alla kläder och öppnar bastudörren och går in. då är de i full fart med att knulla. Morsan sitter i knät på farsan och rider honom. Jag får stånd direkt när jag ser vad de gör. säger nått i stil med "Oj knullar ni?" De skrattar till lite och slutar med det de håller på med. och morsan sätter sig jämte farsan. jag sätter mig i andra änden av bänken och tittar när farsan tar av kondomen. Efter 10 minuter har jag fortfarande stånd. Då frågar de om jag gillade det jag såg slutade med att jag runkade när de satt jämte
Mmm!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag bodde i Göteborg för några år sedan en ensamstående kvinna mitt emot.
Hon duschade ofta på kvällen kom ut ur duschen med ett badlakan men under brösten så de såg man. Ibland började hon smeka brösten, hade en brunhårig slida kunde mer ana än se att hon smekte den också. Tillslut brukade hon kasta huvudet tillbaka och stöna till tror jag.
Jag såg henne några gånger ibland var lag med och runkade. Tror hon hade en pojkvän men ifall de hade sex vet jag inte men såg det aldrig. Kan ju även varit en vän men inte älskande.
 
M

Milf94

Gäst
Problemet är väl snarare att det är svårt att få ut kisset ur en styv kuk. Så är det för mig i alla fall. Vet inte om ståndet gör så att urinröret trycks ihop eller det är något annat fenomen.
Det går så bra för killar att kissa med stånd, något jag har bra erfarenhet av.
Men sen tror o tycker jag att yngre killar har lite lättare för det.
Väldigt skön känsla o hålla en kuk som är hård och kissar
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Det går så bra för killar att kissa med stånd, något jag har bra erfarenhet av.
Men sen tror o tycker jag att yngre killar har lite lättare för det.
Väldigt skön känsla o hålla en kuk som är hård och kissar
Så är det säkerts. Att yngre killar har lättare att kissa på ståndet.
Jag kan inte kissa på ett hårt stånd. Den får slagna av lite innan jag får ut det.
 

wonka

Välbekant medlem
Kön
Man
Japp det hände. Hade inge problem med att bli påkommen. dom såg mig många gånger och jag såg dom säkert lika många. Brukade runka när vi var på nakenbadet. Men även när familjen bastade på helgerna.

Kom på dom med att knulla i bastun en gång tror jag var runt 15 då. Dom frågade om jag skulle med å basta, men jag höll på med nått så jag sa jag kanske kommer lite senare. Efter enstund går jag ner i källaren där bastun låg. tar av mig alla kläder och öppnar bastudörren och går in. då är de i full fart med att knulla. Morsan sitter i knät på farsan och rider honom. Jag får stånd direkt när jag ser vad de gör. säger nått i stil med "Oj knullar ni?" De skrattar till lite och slutar med det de håller på med. och morsan sätter sig jämte farsan. jag sätter mig i andra änden av bänken och tittar när farsan tar av kondomen. Efter 10 minuter har jag fortfarande stånd. Då frågar de om jag gillade det jag såg slutade med att jag runkade när de satt jämte
Vet inte hur du tycker om att se sina föräldrar knulla. Jag har ju sett mina några gånger när jag var yngre. Jag tyckte att det var väldigt upphetsande att se dom hålla på. Såg morsan rida och även när farsan tog henne bakifrån. Gillade att se dom nakna och när morsans bröst gungade med. ”Hon hade rätt stora bröst” Dom gungade ju med så härligt när hon blev knullad bakifrån
 
R

Reborn

Gäst
Vadå, känns det som en orgasm eller?
Jag kan flika in :) . Det är som han säger, skönt o runka när man kissar och har stånd. Men för mig är det inte att jämföra med orgasm, utan mer kombo av att vara kåt och man måste kissa, men vill både ha skönt och så måste man få lätta på trycket.
Ibland händer det att man nästa spruta i samma veva som man kissar. Det var ofta det hände i unga år
 
Toppen