Har er attraktion förändrats genom livet?

Kentha74

Ny medlem
Har funderat en hel del över det här med attraktion och vad man attraheras av och hur och om den verkligen förändras. Det jag i synnerhet funderar på är ålderskillnad och om det verkligen är ålderskillnaden man attraheras av. Ska förklara hur jag menar utifrån min egen erfarenhet och upplevelse. Jag har ända sedan jag upptäckte motsatta könet vid kanske 10 års ålder alltid varit attraherad av tjejer i 15 - 25 års åldern och den attraktionen har ju egentligen inte förändrats alls trots mina 50 år och visst förstår jag att själva grejen med åldersskillnad är upphetsande i sig så tänker jag att ändå att man kanske ändå bara stannat i samma ram hela livet. Jag kan må lite dåligt över att attraheras av t.ex en 15 åring när man själv är 50 men det är ju iallafall inte för mig åldern i sig som jag attraheras av utan mer att tjejer i åldern 15-25 är ju det jag alltid uppskattat mest. Förstår ni hur jag tänker? Tänkte det kunde vara trevligt och höra hur ni känner och tycker om detta och hur detta är för er? Är det kanske mer ”normalt” att ens attraktion följer ens ålder? Skriv gärna och berätta.
 

Couple7075

Ny medlem
Kön
Man
Jag tycker man kan attraheras av kvinnor i en ålder där man har något gemensamt. Närma sin egen ålder eller något yngre.
Men rent fysiskt attraheras man ju alltid av unga tjejer och det är nog naturligt. Det är ju fortplantning som styr oss....
Själv 54.
 

Kentha74

Ny medlem
Jag tycker man kan attraheras av kvinnor i en ålder där man har något gemensamt. Närma sin egen ålder eller något yngre.
Men rent fysiskt attraheras man ju alltid av unga tjejer och det är nog naturligt. Det är ju fortplantning som styr oss....
Själv 54.
Ja det är rent fysiskt jag menar såklart. Skulle inte stå ut 10 minuter med majoriteten av den ålderskategorin i övrigt
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Som pojk (11-18 årsåldern) var jag mestadels attraherad av vad jag tyckte var "äldre" kvinnor vilket innebar mellan 25 och 35. Hade en ingift faster som var min stora våta dröm i många år och fick symbolisera allt som var sexigt med den kategorin. Tror att det påverkade en del eftersom jag fortfarande idag attraheras av den typen av kropp hon hade.
Som äldre 50 plus kan jag idag attraheras av 15 åringar och deras kroppar och oskuldfulla framtoning men skulle i verkligheten inte vilja göra något med en sån. Jag har förstått att det snarare är kontraster och skillnader som är min kink. Ung/gammal, liten kropp/stor kropp, svart/vit osv.
 

precum

Ny medlem
Kön
Man
Jag minns mycket väl alla man knullade med o hur olika de var då vid 15-16.
En del sjöblöta, trånga, några fick orgasm vid lite smek osv.
Idag är alla rakade. Än idag har jag några favoriter som kommer fram vid runk o knull.
 
Toppen