Det är samma här även om strumpbyxorna åker på ibland men då i regel med ett litet hål för kukenDet var jag som startade den här tråden för 13 år sedan, och ja jag älskar att runka i nylonstrumpor fortfarande fast mest i stayups eller nylonstrumpor med höfthållare nu för tiden
Japp, så är det för mej också de gånger jag har strumpbyxor, har ett gäng grenlösaDet är samma här även om strumpbyxorna åker på ibland men då i regel med ett litet hål för kuken
MMMMM gott med nylon runt kuken o stjärtenRunkar nästan alltid med strumpbyxor på mig. Gör ett hål för kuken och låter en tjej se på cam när jag runkar och sprutar. Gillar att se deras förvånade min när dom ser vad jag har på mig...
Håller med skönt att spruta i nylonJa ett runk i strumpbyxor är så härligt
Det är skönt att runka i strumpbyxor blir av att känna nylonet mot den kåtsprängda kukenJapp, så är det för mej också de gånger jag har strumpbyxor, har ett gäng grenlösa
Jag provar nu är så sköntnån som provat att runka i strumpbyxor? skönt som fan att känna nylonet mot ollonet
Jag runkar ofta i spermasprutade strumpbyxotnån som provat att runka i strumpbyxor? skönt som fan att känna nylonet mot ollonet
Jag har ett par svarta som j,ag har sprutat i några gångerSå skönt med strumpbyxor över kuken. Hör gärna av er ni som också gillar det
Jag runkar i svarta strumpbyxornån som provat att runka i strumpbyxor? skönt som fan att känna nylonet mot ollonet
Svarta strumpbyxor blir stenhårdSå skönt med strumpbyxor över kuken. Hör gärna av er ni som också gillar det