Har ofta stånd, men inte upphetsad

• Thread starter Cocafreaken (under 18 år)
  • Startdatum
C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
Det är en sak jag inte förstår, jag har nästan alltid stånd, men jag är inte alls upphetsad, jag kan ju till och med bara sitta framför datan och vara inne på torrent sidor och jag får stånd ändå, det kan hända i stan, skolan överallt. Vf får jag ofta stånd undrar jag ? + Det försvinner inte så lätt.

Skogis

Medlem
Kön
Man
Det är helt naturligt. Kroppen "provkör" sina organ lite då och då, och det är bara att ta emot även om det kan ske vid olämpliga tillfällen. Detta sker särskilt under puberteten när kuken växer. Jag har varit med om flera pinsamma stånd i badhuset, inte ens en kall dusch hjälpte!

Morgonståndet blir för att kroppen ställer in sig på att vakna. Det märks speciellt om man har regelbundna sov-vanor. Då kommer ståndet 1- 1½ timme innan klockan ringer. Jag tycker det är jätteskönt att väckas då och halvvaken hålla en hand om min styva kompis och sedan somna om igen.

C

Cocafreaken (under 18 år)

Gäst
Håller med oscarboy :) Och ja, jag håller ju på att gå med i pubertene, jag är ju 14 :)

Skogis

Medlem
Kön
Man
Tack grabbar för den komplimangen :D

Jo jag ville också säga att ju äldre man (vi killar) blir desto praktfullare stånd får man, och det är något som vara livet ut (också att runka). Därför är det en riktig njutning när kompisen därnere väcker en på natten och vill bli hållen av min hand mmmm :oops:. Speciellt njutbart om man sover naken eller "bare-butted" (ord från am. websida)"
;)

mgk

Medlem
Kön
Man
Kan tillägga att jag fortfarande får stånd i tid och otid fast det är massa år sedan puberteten (är 29 nu). Jag försöker se det positivt att hellre få stånd och i värsta fall försöka skämta bort det om det blir pinsamt än att inte få upp den när jag "behöver"... :D

Grabben81

Medlem
Kön
Man
antar att de har mer hormonerna att göra. de behövs ibland inte mycke för o få stånd har ja läst! typ i bussen där de vibbrerar lite får typ en majoritet av grabbsen ståkuk! hehe

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Du kan vara lugn "cocafreaken".
Hade själv samma problem i din ålder.
Precis som du själv säger hänger det ihop med puberteten.
Eller så runkar du kanske för sällan :D

Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Håller med oscarboy :) Och ja, jag håller ju på att gå med i pubertene, jag är ju 14 :)
Så vad gör du här inne då?
Här är ju 18 års gräns .......

Benster112

Medlem
Kön
Man
Får också stånd lite då och då - Jag e 30. Tycker det bara är en bra signal från kroppen att allt funkar som det ska. Dessutom BLIR jag kåt av att få stånd. Alltid trevligt när monstret i kallingarna gör sig påmind.

En brorsa och en kompis märkte det en gång, men de sa inget. De bara stirrade på mitt skrev efter att vi kollat på dvd och jag gick upp från soffan. ... Ooops... :D

Toppen