Hej alla kåtisar

mys_malin

Ny medlem
Kön
Man
Sitter här och surfar lite på nätet (ni kan ju gissa vad:oops:).
Jag upptäckte att jag tänder lite extra på när flera män har sprutat i ett glas eller liknande, har inte reflekterat på det tidigare men ikväll!! kan ju ioförsig vara att jag törstar efter sex... (pojkvännen borta på jobb, 14 dagar...).
Finns det fler som tycker om det? vet ni några bra sidor (ej betalsidor) som innehåller mkt sånt?:p

tjohoo

Medlem
Kön
Man
Vill du ha en persolnlig fim med sprut från mig så kan jag fixa det

//Tjohoo

Eftersom allting ändå går åt helvete, kan man lika gärna vara optimist

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sperma i ansiktet, munnen, tuttarna eller i fittan kan jag gå med på men, att dricka det från en skål eller ett glas, nej tack.

mys_malin

Ny medlem
Kön
Man
Ni som tycker det är äckligt att dricka sperma ur glas/skål tycker ni det är äckligt med bukkake oxå då eller?
Jag tycker det ser väldigt porrigt ut när en tjej dricker en glas med sperma som några killar fyllt upp :)

The Dude

Ny medlem
Kön
Man
Hej mys Malin!

Om du får lust så kan jag gärna runka för dig i min web cam.

Tjena, gillar o softa o ha sex o min 999 ducce.

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Hej mailn det är okej med mig att folk tänder på detta ,som kille gör det mig inget ok skulle vara oki att hjälpatill att fylla ett glas , men det känns ju fräschare att sperman kommer från bara en kille ha det

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Hej malin, trevligt att höra att du gillar sperma. jag älskar spermakåta små slynor! Skicka mig ett privatmess om du vill ha spermabilder

Toppen