Status
Stängd för vidare inlägg.

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
36
Ändrade titel, täntke rent allmänt man kanske skulle göra en *söker sällskaps tråd*

pojkfjolla på 31... hmm 17 vårar ^^ tihi..

Fantasin sätter gränser... ehm..

Klädd som vanilla ... vore kul med några äldre onani vänner (behöver ju inte vara fysiskt om man inte vill... men jag har ju lite.. liten.. ehm jag menar det är kul att leka med en kuk..! min lilla snoppa är .. inte mycket att ta i :$ (passande ocfh jag trivs med min lilla, len och torsklädd)

oj vad jag älter.. finns i ramlösa trakten.. man kan ju ses på kvällar lite i utkanterna, har du plats och eller bra porr på telen kanske vi kan onna ihop!

Hör av er! (män 35 +, jag trivs inte så bra ihop med unga killar... därmed inte sagt att vi skulle kunna bli fler tillsut? )

**

titta lite på solnedgången :)

jag lär inte vara sminkad och så men vore kul om någon kom och sa hej, kanske gå iväg diskret och runka av varann, eller så? ^^ hihi

Gör mig inget om du bara vill bli avrunkad.. och kanske låter mig smaka lite på din också..

*kompisstämning, diskret*

/kram

Last edited:

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
36
blev att testa klä upp sig och nu funderar jag på att gå och visa upp mig lite vid lastbilschaffisarna istället^^

söt liten vit topp, vitblommig kjol, stayups, blå matchande skor, peruk redo.. hmm..

burad så man får lite mer piff gjort och mindre tafs på sig själv :p

men en goding i munnen .. mumsd

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
36
ser nu att jag kasnke inte borde gjort ett eget ämne.. admins får säga till isf.. så kan jag klistra in i befintlig tråd om det skulle va:love::unsure:

O

Ollonälskaren

Gäst
Du låter härligt upphetsande. Skulle gärna se på en solnedgång och ha dig i knät. ;)

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
36
Besökte den där stranden vid ängelholm igår, blev aldeles förtjust!:)

tyvär så lyckades jag tappa mitt busskort, (alla tomflaskor, småskräp fick jag såklart med mig..)

så trots en sömnlös natt så beger jag mig dit igen.. försöker få med mig min cykel, som dock verkar vara punkterad därfram. .hoppas luften håller påvägen ner...

blått parasoll, nedanför sluttnigen, om jag halvsover så väck mig:p
är ni krokarna kom gärna förbi och säg hej, (lite community feeling här?)... vi kan ju iaf hjälpas åt att smörja in våra ryggar med solcreme!:)

9:13 anläder jag i ängelholm enligt skånetrafiken (förutsatt att jag inte blir avslängd/nekad att åka med)

Vore jättekul att hitta en onnanist att prata med, snygga kukar kommer jag nog ha svårt att hålla tassarna ifrån ^^
så om du vill ha en hjälpande hand är jag. hmm ja som jag är :)

/sköt om er alla glada

ps, rump kläm välkommnas alltid .ds

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
36
Så länge du söker kontakt och uppför dig som folk får du hållas!

C
Moderat
Tack, det är lite svårt att förstå reglerna.. iafför mig...
Om jag råkar bryta mot reglerna hoppas jag man får en varning först, jag vill ju inte bli utslängd eller vara jobbig o så :<
,,
/kram

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Reglerna är skitenkla. 1. Var trevlig. 2. Tänk två gånger innan du postar och när du tänker ska du läsa vad tråden du skriver i handlar om och i vilket forum den ligger.
Svårare än så är det inte.

Alltså söker du kontakt skriver du i kontaktforumet. Vill du berätta om ett sexminne skriver du i sexminnesforumet osv.
Har en tjej postat i kvinnlig onani och ställer frågan "hur gör ni andra tjejer när ni klittrar med en XXX?" så ger du fan i att svara på den om det vid kontroll visar sig att du har en kuk i kalsongerna.

Varning får man oftast bara en gång. Är man otrevlig för man ingen varning...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen