Hett i bastun

T

twinkass

Gäst
Jag gillar att sitta i bastun efter ett tungt gympass och fantasin om att suga av en äldre man växer större. Är ganska blyg och är verkligen inte den som tar första steget. Undrar om det är vanligt att något sånt händer i en bastu?

D

Deleted member 71769

Gäst
Runkade med en kille i bastun på gymmet i veckan! Ingen av oss vågade ta steget men vi båda sneglade på varandras kukar och sen såg jag hur hans ollon var svullet och hur han dolde den men handen.
Började smeka min och han såg det och hakade på…sen greppade han tag i min kuk och började runka den. Så nice!

Jag gillar att sitta i bastun efter ett tungt gympass och fantasin om att suga av en äldre man växer större. Är ganska blyg och är verkligen inte den som tar första steget. Undrar om det är vanligt att något sånt händer i en bastu?

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det händer!

För några år sedan kom jag in i bastun på ett Scandic-hotell i Göteborg. Sent, nära stängningstid var det. I bastun på övre laven satt en äldre man med brett särade ben och tillbakalutat huvud, uppenbart njutande. Mellan hans ben stod en yngre man och gjorde det skönt för den äldre. Från dörren såg jag inte om det var hand eller mun som gjorde det skönt för den äldre.

När jag tvärstannade i dörren hajade både till. Den äldre sa att jag skulle komma in och sa till den yngre att inte sluta. Jag tvekade i dörren och såg nu att det var en regelrätt avsugning. Flera tankar rusade genom huvudet innan jag mumlade något och backade ut med en kuk som inte ville lyda mitt heterokommando att hålla sig slak.

Anonymochnyfiken

Ny medlem
Ålder
32
Kön
Man
Att få vara med om något sådant vore en häftig upplevelse. Blir nog lite mer besök på gymmet snart.

Vet att det inte finns något ”riktigt” svar men vilka tider tror ni är dom bästa att gå till gymmet för att få chansen att något skulle hända?

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det händer!

För några år sedan kom jag in i bastun på ett Scandic-hotell i Göteborg. Sent, nära stängningstid var det. I bastun på övre laven satt en äldre man med brett särade ben och tillbakalutat huvud, uppenbart njutande. Mellan hans ben stod en yngre man och gjorde det skönt för den äldre. Från dörren såg jag inte om det var hand eller mun som gjorde det skönt för den äldre.

När jag tvärstannade i dörren hajade både till. Den äldre sa att jag skulle komma in och sa till den yngre att inte sluta. Jag tvekade i dörren och såg nu att det var en regelrätt avsugning. Flera tankar rusade genom huvudet innan jag mumlade något och backade ut med en kuk som inte ville lyda mitt heterokommando att hålla sig slak.
Ibland visar kuken att man tänder på något man inte trodde sig tända på.

D

Deleted member 71769

Gäst
Du borde komma och testa. Jag har varit på sats Hötorget och runt 19-19.30 men det kan variera. Vill åxå veta om det finns andra gym där chansen är stor.
Att få vara med om något sådant vore en häftig upplevelse. Blir nog lite mer besök på gymmet snart.

Vet att det inte finns något ”riktigt” svar men vilka tider tror ni är dom bästa att gå till gymmet för att få chansen att något skulle hända?

D

Deleted member 71769

Gäst
Nä, inte direkt utan det är väl jag som snarare spanar in andras hehe
Eller e jag lite för upptagen med att inte spana för uppenbart på andras.
Hade jag bott i Sthlm eller haft mer ärenden dit så hade jag kommit utan att tveka. Har någon någonsin sett att du spanat på deras kuk och sagt något?

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Behöver utnyttja friskvårdsbidraget innan årsskiftet. Ska nog köpa ett gymkort till typ Friskis så man kan hänga i bastun... ;)

Toppen