Hur brukar ni ha kuken i kallingarna?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Betraktar mig som bisexuell. Ibland kastar man snabba blickar på killars skrev. Det verkar som om det blir mer vanligt att ha kuken uppåt i kallingarna. Hur brukar ni ha det?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Oftast åt vänster. Lägger den uppåt ibland, men där ligger den inte kvar länge när den är slak..

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Är onanera.se vänstervridet? Har min till höger och fick intrycket att andra hade den så, åtminstone på 70-/80-talen då snubbar inte gick omkring i brallor som såg ut att ha blåst på dem och snart skulle blåsa vidare till en annan individ...

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Är onanera.se vänstervridet? Har min till höger och fick intrycket att andra hade den så, åtminstone på 70-/80-talen då snubbar inte gick omkring i brallor som såg ut att ha blåst på dem och snart skulle blåsa vidare till en annan individ...
Jag vet inte varför, men jag är politiskt inte åt vänster, men kuken trivs bäst åt det hållet. Det veter liksom inte till att ha den åt höger. Men oftast slutar det med att den ligger i mitten ändå...

S

Sköntpåtvå

Gäst
Jag vet inte varför, men jag är politiskt inte åt vänster, men kuken trivs bäst åt det hållet. Det veter liksom inte till att ha den åt höger. Men oftast slutar det med att den ligger i mitten ändå...
Det är skönast att ha den till vänster

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen