Och det betyder...?
Pitten till vänsterOch det betyder...?
Jag tror det var Brasse Brännström som hade med det i sketchen om tajta jeans. Det blev varken PTV eller PTH utan PTKläm i mitten som han uttryckte sig. Mitt minne kan svika mig men det borde vara tillräckligt nära för att räknas.Pitten till vänster
Kan nog stämmaJag tror det var Brasse Brännström som hade med det i sketchen om tajta jeans. Det blev varken PTV eller PTH utan PTKläm i mitten som han uttryckte sig. Mitt minne kan svika mig men det borde vara tillräckligt nära för att räknas.
Detsamma härHar jag ståkuk i byxan så ligger den pt vänster. Slak så blir det lite som den vill.
Exakt samma som jagOftast åt vänster. Lägger den uppåt ibland, men där ligger den inte kvar länge när den är slak..
Jag vet inte varför, men jag är politiskt inte åt vänster, men kuken trivs bäst åt det hållet. Det veter liksom inte till att ha den åt höger. Men oftast slutar det med att den ligger i mitten ändå...Är onanera.se vänstervridet? Har min till höger och fick intrycket att andra hade den så, åtminstone på 70-/80-talen då snubbar inte gick omkring i brallor som såg ut att ha blåst på dem och snart skulle blåsa vidare till en annan individ...
Det är skönast att ha den till vänsterJag vet inte varför, men jag är politiskt inte åt vänster, men kuken trivs bäst åt det hållet. Det veter liksom inte till att ha den åt höger. Men oftast slutar det med att den ligger i mitten ändå...
Men vad tror du det beror på att de flesta här skriver att den är till vänster?Det är skönast att ha den till vänster