Hur djupt?

kuckelikuk

Ny medlem
Kön
Man
Hej allesamman! Runkad och glad undrar jag hur djupt ni tycker ett fitthål ska vara. Har djupet någon betydelse? :D

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Så man bottnar precis... ;)

Too many captains keep on steering us wrong

denny24

Medlem
Kön
Man
klart djupet har betydelse, tjejen får ju för fan ont. Livmodern är så himla känslig så där vill man inte "bottna".

svar på din fråga är att det spelar roll och den ska vara djup, det har inget med tighthet att göra.

Isdx

Medlem
Kön
Man
Denny, det stämmer absolut! Tjejens livmoderöppning är mycket känslig ifall man stöter emot den, antingen med kuken eller fingrarna, eller nåt annat föremål som körs in. Killar som har ovanligt lång kuk (över 20 cm) får vara försiktiga med att inte stöta för djupt så att ollonet träffar livmoderöppningen, då får tjejn lätt ont av det och gillar inte mer att knulla.

Kön
Man
Om jag som tjej får komma med en kommentar här på er manliga sida så kan jag intyga att det gör ont om man blir knullad "i bott" för hårt!!! Fast om kuken bara försiktigt nuddar så kan det vara underbart skönt!!

kuckelikuk

Ny medlem
Kön
Man
Det är alltså inte helt sant att fittan anpassar sig efter storleken på kuken. Hmmm... Om en tjej har ett 12 centimeter djupt fitthål och killen en 18 centimeters kuk som ska in... Finns det tjejer med 20 cm djupa fitthål?

Kön
Man
Jag är ingen läkare eller nått, men som jag upplever det så är fittan till viss del tänjbara, framförallt på "bredden". Om den är tänjbar på djupet vet jag inte, men ibland stöter min man hela vägen in och ibland inte, trots att han är lika styv och stor de olika gångerna...

Kön
Man
Han är ca 18cm lång, 15cm omkrets. :p Hur djup jag är vet jag inte exakt, har aldrig mätt! :sleep: Jag antar att djupet också beror på hur grovt det man för in är..??? kanske...

Skulle kanske ta och mäta någon dag, det är inget jag tidigare tänkt på... :love:

Toppen