hur får man utlösning???

taffsaren

Ny medlem
Kön
Man
När man runkar hur länge ska man hålla på? Nä man känner den där sköna känslan ska man fortsätta då om det inte kommer nåt då?

Knäpp jylfen

Foreskin

Ny medlem
Kön
Man
För att få utlösning måste kroppen börja producera sperma. För de flesta kommer det igång i din ålder, men det varierar. Innan dess blir det ingen utlösning. Jag tror jag var tolv när jag fick min första, men andra är senare. Det är bara att vänta.

Man håller på att runka så länge det är skönt. Men det är ingen idé att hålla på längre för att det ska komma. Är kroppen inte mogen så kommer det inget. Så runka du när du har lust och sluta när du tröttnar.

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Om du är 13 år (som det står på din profil) lär du inte behöva vänta så särskilt länge till
på din utlösning. Men det är olika. Du kommer iaf märka att du samtidigt som du får den
"sköna känslan" kommer spruta också. Antagligen inte så mycket i början....men ändå.

Har du börjat komma in i puberteten för övrigt??
Ändrad röst, hår runt snoppen o.s.v.??

Har för mig att jag var 13 när jag fick min första "riktiga" utlösning.
Kan bara säga att du har många sköna runkstunder framför dig sen :)
Men lugn...det kommer så småningom....

Goboy

Medlem
Kön
Man
Kom ihåg första gången. Det var efter sexualundervisningen i sexan. Efteråt så runkade jag hemma. Jag sa det har hänt. Fick hår rätt tidigt också runt kuken också.
taffsaren: Om du inte runkar så lär du märka ganska snart att du kommer få utlösning i sömnen. Kanske inte gäller alla men jag har fått det ett antal gånger. Kroppen tömmer automatiskt om man inte gör det själv. I den åldern var jag riktigt kåt.

Erik188

Medlem
Kön
Man
Vissa som skriver att de är 13 här är egentligen 50. Det är lika illa i båda fallen.

Schyssta och pratglada killar och tjejer under 35 får gärna adda mig på msn.

Toppen