Andretti 45
Ny medlem
Hur gör man för att knulla Mamma?
Japp samtycke gäller även där.Är hon med på det så trycker du in din hårda penis antingen i hennes fitta eller i hennes anal beroende på vad hon vill ha den, sen knullar du tills du kommer och slickar henne ren efteråt.
Är hon inte med på det så går det inte..
Kollade lite som hastigt på nätet.Samtycke räcker inte. Det är ändå förbjudet!
Incest, alltså sex med syskon, föräldrar, mostrar/fastrar/morbröder/farbröder har så vitt jag vet aldrig varit lagligt. Däremot kusiner emellan är tillåtet.Kollade lite som hastigt på nätet.
Jo det verkar vara olagligt.
Skulle inte tända på det heller
Ja det finns nog ett inavelstänk i bakgrunden. Vore rätt knäppt att vara Pappa till sin halvbror..Incest, alltså sex med syskon, föräldrar, mostrar/fastrar/morbröder/farbröder har så vitt jag vet aldrig varit lagligt. Däremot kusiner emellan är tillåtet.
Kan det möjligen ha med risken för inavel att göra? Jag vet inte, men misstänker det...
MM Om inavel är omöjligt (ålder, biologi...)? Bara... sex?Incest, alltså sex med syskon, föräldrar, mostrar/fastrar/morbröder/farbröder har så vitt jag vet aldrig varit lagligt. Däremot kusiner emellan är tillåtet.
Kan det möjligen ha med risken för inavel att göra? Jag vet inte, men misstänker det...
Jag är ingen jurist och kan inte lagen i detalj, men som med många andra lagar så går den troligen inte in på detaljer heller. Det är upp till domstolarna att tolka lagen. Men om jag ska gissa så tror jag inte den tar hänsyn till fertiliteten.MM Om inavel är omöjligt (ålder, biologi...)? Bara... sex?
En trekant...Bättre att knulla kompisens mamma.
det ville man för 25år sen men inte nuBättre att knulla kompisens mamma.