Hur gör man?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Som undergiven, man, så verkar det stört omöjligt att finna en Dominant kvinna - som inte är ”Dominant för pengar” :cry:
Någon som har tips eller förslag på hur man går tillväga?
Ett av problemen är ju att vi killar är en majoritet på de flesta forum och många av oss har rätt svårt för att ”sköta sig” så det hjälper inte heller…

Alla tips och förslag mottages tacksamt :love:

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Testa fetlife eller darkside. Hittade en bra seriös KIK grupp för kinks. Där fanns dom flesta representerade.
Fetlife tror jag att jag kikade på för några år sen, ska kika in den igen. Tack!
DS har ju blivit rätt ”förstört” av många dUminanta killar som inte vet vad det hela handlar om… därför drar sig nog tjejerna en del för nya kontakter kan jag tänka mig…

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja. Man skäms lite åt alla osmidiga killar. Håller med om att det förstör för oss andra. Men vet också från säker källa att kvinnor får många svar att läsa och sortera. Så man faller lät bort. Är ju lite kvinnans marknad då vi killar ofta visar vår desperation.

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Ja. Man skäms lite åt alla osmidiga killar. Håller med om att det förstör för oss andra. Men vet också från säker källa att kvinnor får många svar att läsa och sortera. Så man faller lät bort. Är ju lite kvinnans marknad då vi killar ofta visar vår desperation.
Ohja, ”sticka ut” måste man ju göra. Fast frågan är ju då, på vilket sätt då alla är olika…
Sen har jag ingen lust att börja en konversation med en ”ansökan” om man säger så.
Ahja. Jag får väl fortsätta att hoppas på att bli funnen igen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen