Hur gör ni bäst för att visa kuken?

LasseA

Ny medlem
Hur gör ni bäst när det gäller att visa och kolla in kuk? Jag gillar att visa min i offentliga duschar, lägga upp kuken så den syns i badbrallorna på stranden. Spanar hela tiden överallt i hopp om att se en kulbula, kuk i nån dusch eller bastu som gärna får se ut som att den sväller lite. Tips?
 

Kentha74

Ny medlem
Jag går nästan konstant runt i tunna tyg shorts utan något under vart jag än befinner mig och tänker att dom som uppmärksammar det även är dom jag vill ska se. jag menar om man tittar någon i skrevet så finns det ju en anledning ‍♂️ fått en hel del leenden från båda kön och väldigt brett åldersmässigt. Inte lett till något fysiskt än dock men hoppet lever.
 
Last edited:

LasseA

Ny medlem
Gillar att prova byxor i provhytt och hoppas på att en manlig expedit kommer och frågar om det går bra när jag lagt upp en halvstyv kuk åt sidan så konturerna syns genom byxorna
 

MikeGbg

Välbekant medlem
Jag gillar offentliga badhus (bastu/dusch). Det bästa är vad som funkar bäst för mig är ögonkontakt. Man vet direkt om de är ute efter samma sak. Så ögonkontakt först, sen duschar man och tittar lite diskret och ser när den andra tittar, då för man med handen och lyfter och kramar kuken. Så håller man på tills man den börjar svälla lite, ser direkt att den andra gör likadant. En skön känsla att egga upp varandra på.
Ibland har man tur och det blir mer inne på toaletten eller i bilen efteråt på parkering. Har vart med om att runkat av varandra både på toaletten eller i bilen.
 

CD25

Medlem
Ålder
25
Kön
Man
Jag tittade engång för länge på en man som duschade på gymmet.
Han märkte det och jag gick ut för att gymma, när jag var tillbaka så hade han skrivit ner sitt telefon nr och lagt in det i min skåp.
Var 16 då , det blev många träff med honom istället för gyma
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är väl snarare tvärtom
Bryr mig föga

Hänger på naturiststränder för att slippa våta badkläder
Och när jag är där är kuken som minst, vilket gör att tjejerna känner sig "ohotade"

Går i dusch och omklädningsrum helt obrydd....
Antar att män nog hellre tänder på resten av mig i så fall...

Antar att kvinnor tänder på andra saker än stora kukar (?)
Om män skulle gå igång så är de tyvärr ute i ogjort ärende, är helt straight
(har provat män på åttiotalet, gav mig ingenting)
En het shemale kanske...?
 
Toppen