Hur hård blir din kuk vid full erektion? Jag har ingen erfarenhet av andra mäns kukar annat än från porrfilm (och vill heller inte ha det ), men jag tycker att det verkar som om min kuk är i världsklass på den fronten. Inte alltid såklart, men när den är som hårdast så är den fan i mig som ett yxskaft. Hårdare än vilken muskel som helst på kroppen som jag spänner allt jag kan.
Hur är det med er andra? Det kanske beror på storleken? Jag kan tillägga att jag har ca 16 cm, men ingen aning om omkrets, men den är väl proportionerlig mot längden i alla fall.
Och kanske en bifråga till flickorna i publiken: Tycker ni att det är nån nämnvärd skillnad på hårdheten hos olika killar? Känns det ena bättre än det andra?
Hur är det med er andra? Det kanske beror på storleken? Jag kan tillägga att jag har ca 16 cm, men ingen aning om omkrets, men den är väl proportionerlig mot längden i alla fall.
Och kanske en bifråga till flickorna i publiken: Tycker ni att det är nån nämnvärd skillnad på hårdheten hos olika killar? Känns det ena bättre än det andra?