Nudist24
Välbekant medlem
Tack för att du uppoffrar dig för min skull.....Oj! har jag aldrig tänkt på, det måste jag ju kolla,, fast jag har ju kommit för en stund sen.
Jag får göra det en gång till helt enkelt... för din skull : ) återkommer.
Tack för att du uppoffrar dig för min skull.....Oj! har jag aldrig tänkt på, det måste jag ju kolla,, fast jag har ju kommit för en stund sen.
Jag får göra det en gång till helt enkelt... för din skull : ) återkommer.
Tack för att du uppoffrar dig för min skull.....
Det också. Är högerhänt men oftast vänsterrunkare då högern styr musen...Greppar med hela handen, byter till vänster ibland.
Då kan man också fortsätta nedåt med fingrarna och låta ollonet ”gå i botten” mot handflatan. Skönt när man t.ex. tittar på en film och inte har bråttom....Att hålla kuken "uppifrån" och smeka ollonet med alla fem fingertoppar är ett alternativ.
Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.
Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.
Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
Börjar ofta med tumme o pekfinger om roten och resten av handen om pungen. Skönt att känna hur kåtheten växer och bubblar...Enligt mina "studier" verkar det finnas två sätt som killar håller i kuken när de runkar. Antingen med tre fingrar, tumme, pek- och långfinger, med övriga två fingrar invikta eller med hela näven runt.
Har ni fler varianter. Vilken variant använder ni mest. Hur känns skillnaden mellan greppen.
Fråga från en fittbärare som vill lära sig mer om kukbärare.
Är lite fascinerad av hur snabbt ni killar kan onanera. Ibland är det ju rent svårt att se handen för det går så snabbt. Själv blir jag ju trött i handledeb efter ett tag.
Personligen tycker jag att backhand är skönt. Då passar det att fantisera om en tjej framför en. Lyxrunk med kondom eller värmande glidmedel. En favorit är när jag har haft "sprutförbud".Är lite fascinerad av hur snabbt ni killar kan onanera. Ibland är det ju rent svårt att se handen för det går så snabbt. Själv blir jag ju trött i handledeb efter ett tag.
många år av övningÄr lite fascinerad av hur snabbt ni killar kan onanera. Ibland är det ju rent svårt att se handen för det går så snabbt. Själv blir jag ju trött i handledeb efter ett tag.
många år av övning