Hur hårda blir era kukar?

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har själv kört en del knipövningar och måste nog säga att det gör viss skillnad, hårdare stånd samt kraftigare orgasm, skulle någ även säga att de kraftigare sammandragningarna gör att jag sprutar något längre.:)

Någon annan som kör knipövning och vad har ni för erfarenheter?

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Min brukar bli hårdare och "tjockare" precis när jag är på väg att spruta. Har fått höra "fan, du växer" ett par ggr. Gott

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Med kukring blir den som ådrigast och hårdast. Utan kukring är det lite olika, är jag riktigt upphetsad och utvilad blir den mer eller mindre lika hård som med kukring fast inte lika ådrig. Men i övrigt blir den inte lika hård och då lite mindre, men som för flera andra blir den hårdare precis innan jag ska spruta.
Min är ju lite som en banan med böjen placerad så den pekar nedåt. Står jag upp pekar den alltså framåt och lite nedåt, har aldrig haft det där ståndet där den lägger sig mot magen.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Med kukring blir den som ådrigast och hårdast. Utan kukring är det lite olika, är jag riktigt upphetsad och utvilad blir den mer eller mindre lika hård som med kukring fast inte lika ådrig. Men i övrigt blir den inte lika hård och då lite mindre, men som för flera andra blir den hårdare precis innan jag ska spruta.
Min är ju lite som en banan med böjen placerad så den pekar nedåt. Står jag upp pekar den alltså framåt och lite nedåt, har aldrig haft det där ståndet där den lägger sig mot magen.
Min har heller aldrig lagt sig mot magen oavsett hur hård jag varit. Som mest pekat rakt ut. Men på äldre dar har jag nödgats att äta piller för att behålla ståndet och då har det hänt att den böjt sig en aning uppåt

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Är 71 år och kuken är lika hård som den alltid varit vid stånd.
Vet inte men kan tänka mig att ett flitigt knipande av underlivet kan ha positiva effekt.
Dom som runkat min kuk brukar kommentera att den är så hård.
Är det något som sväller vid orgasm är det ollonet.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Den är väldigt hård växer lite extra precis innan jag kommer. Är man med en oerfaren kvinna kan hon bli lite skrämd även om min inta är någon jätte. Bättre med en erfaren kvinna som har kanske haft större i sig.

Tj58

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har själv kört en del knipövningar och måste nog säga att det gör viss skillnad, hårdare stånd samt kraftigare orgasm, skulle någ även säga att de kraftigare sammandragningarna gör att jag sprutar något längre.:)

Undrar vilka knipövningar du gör, de jag gör har fungerat bra för att hålla tillbaks utlösning vilket är jätteskönt eftersom kåtheten är kvar efter det kommit en liten sats. Mitt ”normalstånd” är den står rakt ut men slaknar snabbt när jag inte stimulerar den.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Undrar vilka knipövningar du gör, de jag gör har fungerat bra för att hålla tillbaks utlösning vilket är jätteskönt eftersom kåtheten är kvar efter det kommit en liten sats. Mitt ”normalstånd” är den står rakt ut men slaknar snabbt när jag inte stimulerar den.
Jag tror dock inte att knipövningar påverkar ståndet. Det är ingen muskulatur som styr det, utan svällkroppar som fylls med blod. Däremot kan knipövningar ha god effekt på att slippa urinläckage i högre ålder...

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror dock inte att knipövningar påverkar ståndet. Det är ingen muskulatur som styr det, utan svällkroppar som fylls med blod. Däremot kan knipövningar ha god effekt på att slippa urinläckage i högre ålder...
Det tror jag, det är muskler som styr att blodet kan rinna till och samma muskel ser också till att hålla kvar blodet.
Klart att det har positivt effekt för att hindra urinläckage. Jag brukar stå upp naken och bara låta några droppar urin komma när jag är pinknödig, upprepar detta. Får en fin kittling i kuken och en bra kontroll på muskulaturen.
Annars när jag kniper låter jag hela underlivet vara med, från rumpan till kuken. Kan gå och knipa när jag är ute och promenerar.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Oftast så blir den väldigt hård och reser sig upp mot magen, lite hårdare och kanske någon extra centimeter innan jag sprutar.
Har ju hänt någon gång att den inte hunnit resa sig, något man sett eller hört hinner knappt få ut den innan jag sprutar. Kan även vara lukten, kom några gånger i sovrummet på landet, både min lillasyster och rummet luktade av hennes slida.

Kukbur69

Medlem
Ännu så länge blir jag stenhård. Min fru säger att det är den i särklass hårdaste kuken hon haft och två ex kommenterade min kuk med ”-Det känns som att få ett järnspett i fittan” och ”-Den där kan du döda någon med”. Lite gulligt sagt tycker jag.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Blir fortfarande "tonårshård"
Ibland så hård att kuken känns som den ska spricka
Typ nästan ont....

Klippningar är aldrig fel
All träning som blir av är bra träning...
Skönare orgasm
Bättre blodflöde i undelivet
Hjälper mot urinläckage och nattkisspauser

special friend

Ny medlem
Kön
Man
När jag var yngre blev jag riktigt, riktigt hård. Kunde börja runka, sedan sluta, och kuken fortsatte stå. Härligt med en sådan erektion. Nu däremot har jag passerat 60 och, framför allt, har haft diabetes i tiotals år. Behöver ta sildenafil och trä på kukring för att det ska funka. Blir rejält hård då, men inte annars tyvärr.

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Min kuk är 70+. Blir lagom hård när jag runkar och inte sprutat på några dagar. Undviker att spruta då blir kuken slak och tråkig i något dygn. Ibland tar jag ett blått piller då blir den hård som i ungdomens dagar. Bra att det finns såna piller

Toppen