Hur hetero bi eller homo är du?

matz

Medlem
Hej! Har haft sex med tjejer men det är en herrans massa år sedan. För min del är det kuk för hela slanten. Fick en 6:a på testet och mer bög än så kan det väl inte bli. Var på berget här i stan igår, ett ställe för cruising och för solbad naken. Sög av fem karlar och knullade en som sen sprutade i min mun. Fyra av dom hade vigselring så det är nog väldigt vanligt med "heteromän" som gillar att få kuken sugen av en annan man. Han jag knullade var oxå gift och hans fru visste att han ville ha kuk ibland. Har en vän som jag har haft sex med, han har ett företag med sin bror. Kom dit för något år sedan och då var bara brorsan där, han beklagade sig för att det var så mycket jobb att han inte hade något sexliv. Sa till honom att det kan vi ändra på. Gick fram och lade handen på förklädet och klämde till runt hans kuk. Då flinade han och tog av sig förklädet och jag öppnade gylfen. Ut hoppar en stor, ådrig kuk, ställer mig på knä och suger av honom. han sprutar mig långt ner i halsen och skrattar. Säger att hans bror sagt att jag var en jävel på att suga kuk och att det var sant. Visste inte att dom hade pratat om det. Det var första gången han blivit avsugen av en kille och han hade funderat på hur han skulle få mig att göra det. Sa att det var väl inget att fundera på, det var väl bara att fråga. Efter det har han frågat flera gånger... Han har berättat vad som hände för sin bror och jag har sugit av bägge samtidigt flera gånger. Brorsan säger sig dock vara straight och att han aldrig skulle låta någon annan suga av honom. Det är en väldigt öppen familj, har varit där och då har brorsans son varit där. Kan sitta i soffan och kolla datorn och runka när vi tar en pilsner bredvid. Sonen har flickvän men har en kompis som är gay. Har varit där när han helt öppet suger av kompisen och tar satsen i munnen. Vadå, dom är ju kompisar och vännen var kåt, inte mer med det. Grabbarna är väl 17-18 år gamla. En väldigt udda, egen och alldeles underbar liten familj! Sex är sex och det är skönt, inte mer med det.

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej! Har haft sex med tjejer men det är en herrans massa år sedan. För min del är det kuk för hela slanten. Fick en 6:a på testet och mer bög än så kan det väl inte bli. Var på berget här i stan igår, ett ställe för cruising och för solbad naken. Sög av fem karlar och knullade en som sen sprutade i min mun. Fyra av dom hade vigselring så det är nog väldigt vanligt med "heteromän" som gillar att få kuken sugen av en annan man. Han jag knullade var oxå gift och hans fru visste att han ville ha kuk ibland. Har en vän som jag har haft sex med, han har ett företag med sin bror. Kom dit för något år sedan och då var bara brorsan där, han beklagade sig för att det var så mycket jobb att han inte hade något sexliv. Sa till honom att det kan vi ändra på. Gick fram och lade handen på förklädet och klämde till runt hans kuk. Då flinade han och tog av sig förklädet och jag öppnade gylfen. Ut hoppar en stor, ådrig kuk, ställer mig på knä och suger av honom. han sprutar mig långt ner i halsen och skrattar. Säger att hans bror sagt att jag var en jävel på att suga kuk och att det var sant. Visste inte att dom hade pratat om det. Det var första gången han blivit avsugen av en kille och han hade funderat på hur han skulle få mig att göra det. Sa att det var väl inget att fundera på, det var väl bara att fråga. Efter det har han frågat flera gånger... Han har berättat vad som hände för sin bror och jag har sugit av bägge samtidigt flera gånger. Brorsan säger sig dock vara straight och att han aldrig skulle låta någon annan suga av honom. Det är en väldigt öppen familj, har varit där och då har brorsans son varit där. Kan sitta i soffan och kolla datorn och runka när vi tar en pilsner bredvid. Sonen har flickvän men har en kompis som är gay. Har varit där när han helt öppet suger av kompisen och tar satsen i munnen. Vadå, dom är ju kompisar och vännen var kåt, inte mer med det. Grabbarna är väl 17-18 år gamla. En väldigt udda, egen och alldeles underbar liten familj! Sex är sex och det är skönt, inte mer med det.
Gött att du suger av lite spontant och tar utlösningen i munnen, sväljer du också?

matz

Medlem
Suger i mig allt! Svälja måste man. Gudarnas nektar. Badade bastu tidigare idag. När jag åkte ner för att sätta på den kom en granne in i hissen. Genomblöt och frusen, hade dömt fotbollsmatch. Sa till honom att komma ner i värmen, han avböjde. Väntade en halvtimma innan bastun var varm och åkte ner. Hann inte få av mig badrocken innan det knackade på dörren och där stod grannen. Hans fru hade sagt åt honom att acceptera mitt erbjudande och där var han. Jag gick in i duschen medans han klädde av sig. sen gick jag in i bastun och hörde honom duscha. Vattnet stängdes av och dörren öppnades, första gången jag sett honom naken, väldigt snygg kropp, brunbränd överallt. Ganska stor kuk och pungen... Gigantisk! Har aldrig sett dess like. Vi satte oss ner och pratade om ditt och datt, han vred sig och satte upp benet på laven så jag verkligen kunde se allt. Pungen var så stor och tung så den låg på laven som en påse med päron.Tog mod till mig och frågade om jag kunde få känna på den. Jovisst, sa han med ett leende. Berättade att han måste ha speciella kallingar för att få plats med den. Hans pappa hade visst haft en lika stor och en kuk som matchade. Sa att hans kuk var mindre men i mina ögon stor nog. Satt där med pungen i handen och kuken började oxå röra på sig. Tittade upp på honom och han log lite snett igen. Böjde mig framåt och tog kuken i munnen. Det tog inte många sekunder innan den var stenhård och jag började suga kuken hårt och smeka den stora, slappa pungen. Kände att han trevade längs mitt ben för att komma åt min kuk, reste mig upp och, pang, hade jag en mun runt min stenhårda kuk. Han sög ett tag sen var jag tvungen att dra mig undan annars hade jag sprutat. Ner på hans underbara kuk igen, försatsen rann ner längs kuken. Jag slickade ivrigt i mig allt och tog åter kuken i munnen. Sög ett tag, sen började han röra på sig och stöna "jag kommer". Jag sög som en tokig och han sprutade hela munnen full. Svalde allt och fortsatte suga till sista droppen. Låg där med hans kuk i munnen när han bad mig resa mig. Stod upp och han tog min kuk i sin mun, kom efter tio sec. Så jävla skönt och han sög i sig allt. Såg att det rann lite från hans mungipa och jag böjde mig fram och slickade upp det. Han skrattade och sa att jag verkligen var rädd om alla droppar. Vi gick ut och duschade och sen in i värmen igen. Han sa att det var första gången han sugit kuk men absolut inte den sista. Tisdagar är det herrarnas i bastun, vi har redan bestämt tid att mötas igen.

Toppen