Hur kan en handflata vara hårig?

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag såg inte rubriken tidigare! Men ursäkta, hur kan en handflata vara hårig? Fattar inte riktigt nu...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag såg inte rubriken tidigare! Men ursäkta, hur kan en handflata vara hårig? Fattar inte riktigt nu...

Värmen... min kära;) Det är värmen som gör huden hårig;):)

Du tror väl inte att det är en tillfällighet att människor från varmare länder är hårigare än människor från kallare länder

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
För alla som undrar, vill jag berätta att frågan som Pussycat00 ställer handlar om skillnaden mellan forumdelen

Allmänt - här pratar vi håriga handflator
och
Allmänt - Sex och samlevnad.

Gränsdragningen mellan de olika forumdelarna är inte självklar på något sätt.

Men om man drar skiljelinjen mellan "Det här gör mig upphetsad" och "Det här undrar jag över, när det gäller mitt eller andras sexliv" så kanske vi närmar oss syftet med de olika forumdelarna:sleep:

Glöm dock aldrig bort att det är vi tillsammans som skall forma forumet till den bästa mötesplatsen för sköna kåtingar och annat snusk:)

Det innebär att alla som har ideer om hur forumet som helhet, kan förbättras, - berättar det i "rätt" forumdel;):love:

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man

Du tror väl inte att det är en tillfällighet att människor från varmare länder är hårigare än människor från kallare länder

--------------------------------------
Åhh är det så, jag trodde detdär var allt damm och skräp som klibbade fast på mina kladdiga nävar....;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

--------------------------------------
Åhh är det så, jag trodde detdär var allt damm och skräp som klibbade fast på mina kladdiga nävar....;)

Då trodde du fel. Det är hår;):cool: Det måste vara sant för jag ljuger aldrig!

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Du anar inte hur roligt det skämtet är men tyvärr måste jag hålla vittsen för mig själv...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du anar inte hur roligt det skämtet är men tyvärr måste jag hålla vittsen för mig själv...

Nä dra på trissor[:0] Nu blir jag ju nyfiken! Berätta nu:)

---------------------------------------------
Nä gör jag det måste jag döda dig! *L*
Och det är väll inget vi vill va? ;)

:D Jag tänker inte utmana ödet:D Risken att för många svarar "JA" på frågan, är överhängande;)

Men glöm inte att du gör mig sömnlös för resten av livet[}:)]:cool:

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hihi tror du att du har så många ovänner då? *L*

Föresten tror jag inte du ägnar så stor del av livet till sömn annars heller, så för den skull så blir det nog ingen förändring *L*

Ja jag kanske avslöjar det fyndiga nån dag vem vet ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hihi tror du att du har så många ovänner då? *L*

Föresten tror jag inte du ägnar så stor del av livet till sömn annars heller, så för den skull så blir det nog ingen förändring *L*

Ja jag kanske avslöjar det fyndiga nån dag vem vet ;)

Jag vet att jag har en tendens att reta upp en del känsliga själar, när jag säger vad jag tycker:oops:

Men om man skall kunna bli ovän, så måste man ju ha varit vän först, och där reduceras antalet ganska kraftigt;):love:

Som tur är, brukar de flesta av mina vänner klara mitt hetsiga humör utan att bryta ihop totalt. De vet att jag är ganska snäll innerst inne:)

Jag sover både mycket och länge om jag inte är nyfiken på annat:)

... och nu är jag nyfiken på din poäng[}:)];)

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hihi bara vetskapen om att ligger sömnlös hela nätterna och funderar över vad det kan vara gör att jag sover som en stock *L*

Tror nog du är vän med de flesta för det är ganska tydligt att du "egentligen" är rätt snäll ;)

Hoppas du nu njuter av det fina vädret och värmen och bikini anbefalles härmed! Suck men det får man ju bara drömma om att få se att du efterlyder! *L*

Ha det gott iallafall!

/TG

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
:D:D Du är alltså helt samvetslös[}:)] Här ställer du till så att inte jag kan sova, medan du sussar sött under tiden[}:)]:cool:

Jo jo! I de lugnaste vatten...;)

Jag är inte vän med de flesta. Men det betyder inte att jag är ovän heller.

Det är ju inte alla som hamnar på "vänstatus";)

När det gäller bikinin så är det exakt den klädsel jag har när jag sitter på balkongen...

Kram på dig!

/Snäckan

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter härligt att du ialla fall solade i din bikini, tänkte nog att du var så motsträvig att du i ren trotts tog på din latex dräkt innan du gick ut och solade nu när jag skrivit och anbefallt bikini *L*

Hoppas helgen var bra, vi hade ialla fall ett underbart väder.

Kram tillbaka!

/TG

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Låter härligt att du ialla fall solade i din bikini, tänkte nog att du var så motsträvig att du i ren trotts tog på din latex dräkt innan du gick ut och solade nu när jag skrivit och anbefallt bikini *L*

Kram tillbaka!

/TG

:D Jag är aldrig trotsig[:0] Det är bara så att jag inte håller med alla gånger;)

Men alla goda råd, lyder jag så klart;):love:

Det är helt underbart väder här också!

Vi hade ett megaströmavbrott i natt, så jag somnade när allt var mörkt och vaknade mitt i natten av att en massa lampor tändes och människor tjoade av glädje, när strömmen kom tillbaka.

Annars har det varit lugnt och skönt:love:

/Snäckan

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man

Kram tillbaka!

/TG

:D Jag är aldrig trotsig[:0] Det är bara så att jag inte håller med alla gånger;)

Men alla goda råd, lyder jag så klart;):love:

Det är helt underbart väder här också!

Vi hade ett megaströmavbrott i natt, så jag somnade när allt var mörkt och vaknade mitt i natten av att en massa lampor tändes och människor tjoade av glädje, när strömmen kom tillbaka.

Annars har det varit lugnt och skönt:love:

/Snäckan
------------------------------------
Mmm nog kan du vara lite trottsig ibland allt, men det är bara en del av din charm;)

Hihi ja det är spännande att höra att "verkligheten" tränger innanför tullarna ibland och att även ni får uppleva nått så banalt som ett strömavbrott:)
och att det då blir en rixnyhet!:)

Ja fint väder ja, sitter i ösregn och skriver detta så det har ju också förändrats, undras just om du fortfarande har bikinin...kan vara rätt läckert när den är wet mmm;)

Tur att det är med dig det blev lite chattande här för det är väll kanske inte riktigt rätt tråd för det eller? [:eek:)]

Antar att vi får flytta på oss innan nån påpekar vårat övertramp...

Ha det gott!

/TG

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmm nog kan du vara lite trottsig ibland allt, men det är bara en del av din charm;)

Hihi ja det är spännande att höra att "verkligheten" tränger innanför tullarna ibland och att även ni får uppleva nått så banalt som ett strömavbrott:)
och att det då blir en rixnyhet!:)

Ja fint väder ja, sitter i ösregn och skriver detta så det har ju också förändrats, undras just om du fortfarande har bikinin...kan vara rätt läckert när den är wet mmm;)

Tur att det är med dig det blev lite chattande här för det är väll kanske inte riktigt rätt tråd för det eller? [:eek:)]

Antar att vi får flytta på oss innan nån påpekar vårat övertramp...

Ha det gott!

/TG

Ordentlig som jag är, flyttar jag tråden, med tanke på dess utveckling:)

Banalt med ett strömavbrott[:0] Är du galen. Man kan ju inte logga in på ona under tiden[:0];)

Om 100 000 elanvändare drabbades av ett strömavbrott någon annanstans i Sverige, så skulle det garanterat bli en riksnyhet - också. Så det så! Pilutta dig;):cool:

Alla tåg norr om Stockholm slutade att fungera. T-banan, Roslagsbanan, Arlandabanan. Till och med några SJ-tåg drabbades.

Men det värsta av allt var så klart att inte jag kunde använda datorn[}:)]:cool:

En kram får du i alla fall - trots allt;):love:

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan man inte logga in på onna då!

Hmm mestadels av tiden jag är på onna är medan jag kör bil, helt utan nätanslutning så nog kan man det bara man är lite förutseende;)

Jaja Vi då vi har ingen T-bana ingen Roslagsbana ingen Arlandabana och tågen,...ja de kommer och går som de vill ändå så det är nog lika synd om oss oavsett vi har ström eller ej!:cool:

100 000 låter mycket men geografiskt var det väll ett plutte avbrott sen att ni envisas med att tränga ihop er på en fläck kan ju inte jag rå för[B)]

Ha det gott nu och bli inte putt på mig jag är nog mer i skojtagen än vad jag är allvarlig...tror jag...*L*

Toppen