pussycat00
Välbekant medlem
- Kön
- Kvinna
Jag såg inte rubriken tidigare! Men ursäkta, hur kan en handflata vara hårig? Fattar inte riktigt nu...
Jag såg inte rubriken tidigare! Men ursäkta, hur kan en handflata vara hårig? Fattar inte riktigt nu...
Värmen... min kära Det är värmen som gör huden hårig
Du tror väl inte att det är en tillfällighet att människor från varmare länder är hårigare än människor från kallare länder
Värmen... min kära Det är värmen som gör huden hårig
Du tror väl inte att det är en tillfällighet att människor från varmare länder är hårigare än människor från kallare länder
--------------------------------------
Åhh är det så, jag trodde detdär var allt damm och skräp som klibbade fast på mina kladdiga nävar....
Ok det förklarar att det är så svårt att tvätta bort det....
Du anar inte hur roligt det skämtet är men tyvärr måste jag hålla vittsen för mig själv...
Du anar inte hur roligt det skämtet är men tyvärr måste jag hålla vittsen för mig själv...
Nä dra på trissor[:0] Nu blir jag ju nyfiken! Berätta nu
Nä dra på trissor[:0] Nu blir jag ju nyfiken! Berätta nu
---------------------------------------------
Nä gör jag det måste jag döda dig! *L*
Och det är väll inget vi vill va?
Hihi tror du att du har så många ovänner då? *L*
Föresten tror jag inte du ägnar så stor del av livet till sömn annars heller, så för den skull så blir det nog ingen förändring *L*
Ja jag kanske avslöjar det fyndiga nån dag vem vet
Låter härligt att du ialla fall solade i din bikini, tänkte nog att du var så motsträvig att du i ren trotts tog på din latex dräkt innan du gick ut och solade nu när jag skrivit och anbefallt bikini *L*
Hoppas helgen var bra, vi hade ialla fall ett underbart väder.
Kram tillbaka!
/TG
------------------------------------Låter härligt att du ialla fall solade i din bikini, tänkte nog att du var så motsträvig att du i ren trotts tog på din latex dräkt innan du gick ut och solade nu när jag skrivit och anbefallt bikini *L*
Hoppas helgen var bra, vi hade ialla fall ett underbart väder.
Kram tillbaka!
/TG
Jag är aldrig trotsig[:0] Det är bara så att jag inte håller med alla gånger
Men alla goda råd, lyder jag så klart
Det är helt underbart väder här också!
Vi hade ett megaströmavbrott i natt, så jag somnade när allt var mörkt och vaknade mitt i natten av att en massa lampor tändes och människor tjoade av glädje, när strömmen kom tillbaka.
Annars har det varit lugnt och skönt
/Snäckan
Mmm nog kan du vara lite trottsig ibland allt, men det är bara en del av din charm
Hihi ja det är spännande att höra att "verkligheten" tränger innanför tullarna ibland och att även ni får uppleva nått så banalt som ett strömavbrott
och att det då blir en rixnyhet!
Ja fint väder ja, sitter i ösregn och skriver detta så det har ju också förändrats, undras just om du fortfarande har bikinin...kan vara rätt läckert när den är wet mmm
Tur att det är med dig det blev lite chattande här för det är väll kanske inte riktigt rätt tråd för det eller? [)]
Antar att vi får flytta på oss innan nån påpekar vårat övertramp...
Ha det gott!
/TG