Tranåslarsa
Välbekant medlem
- Ålder
- 45
- Kön
- Man
Hur många här är det som har runkpolare?
Hur löser det om ni lever i ett förhållande och kör det bredvid/i lönndom?
har du själv någon?Hur många här är det som har runkpolare?
Det är det! Är själv drygt 45 och gift och de jag runkar ihop med är liknande ålder med liknande familjesituation. Så runkträffar ska passa in med livet i övrigt, så det blir inte så ofta. Men skönt när det väl blir av!Det låter ju riktigt trevligt
Så är det, mycket som ska klaffa in.Det är det! Är själv drygt 45 och gift och de jag runkar ihop med är liknande ålder med liknande familjesituation. Så runkträffar ska passa in med livet i övrigt, så det blir inte så ofta. Men skönt när det väl blir av!
Ingen runkpolare här heller tyvärr
Så otroligt svårt att få till det tycker jag. Jag skulle gärna träffa en kompis att kolla på porr med, runka och suga av, men det går inte hemma hos mig pga sambo, och dessvärre (eller lyckligtvis) är jag inte villig att ta risken att bara åka hem till någon okänd man som man chattat med på nätet.
Tyvärr finns det alldeles för många "galningar" där ute. Och det är ju sjukt synd!! Jag menar, här sitter vi ett helt gäng med härliga stora hårda kukar som vi skulle kunna njuta av. Men får inte till det tyvärr...
För egen del blir det att besöka porrbio då och då för att få känna lite på kukar och kanske suga någon. Ibland blir jag så otroligt kåt på kuk att jag bara måste. Det är ju härligt men inte riktigt samma grej...