Hur många smyger.....

Ständigtsugen

Ny medlem
Kön
Man
En fundering bara...
Hur många e det av er killar och tjejer som "smyger" med porrsurfandet ??
Eller e det så att ni sitter med er pojkvän/flickvän o porrsurfar ??

Gillar Porr...

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag har tittat på några filmer med tjejen men hon har inte samma intresse i porsurfandet. Oftast sitter jag i "smyg" som du skrev... ;)

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by mulliga märta

jag vill ha min "hemlis" för mig själv...njuter gärna liiite ensam med...mannen får det han behöver iafl..;)

Säger samma sak som märta. Även om jag aldrig skulle vara otrogen och även om vi får det vi behöver tillsammans är det här min egen grej.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Inget jag basunerar om, men aldrig aktivt försökt dölja det heller. Det som göms i snö...

Kan fortfarande bara le nostalgiskt när jag tänker tillbaka på exets röda kinder, när såg hennes surfningshistorik efter att hon varit ensam en helg ;).

G

Guest

Gäst
Hon vet att jag gör det och tycker inte att det är konstigt. Däremot vill jag inte att hon ska vara hemma när jag gör det då jag tycker bäst om att dra ut på det i ett par timmar..

Men det är klart att man dragit en tajja när hon sovit bredvid eller kanske en snabb vid datorn när hon kikar på TV ;)

-------------------------------------
Herregud det är ju hur skönt som helst att runka!

feffe77

Ny medlem
Kön
Man
hon vet om det men säger inget om det.. inget vi pratar om.. och vi har porrsurfat tillsammans ibland. men det är som vanligt, jag som kille som verkligen vet hur man uppskattar porr.. :)

G

Guest

Gäst
Originally posted by feffe77

[...] men det är som vanligt, jag som kille som verkligen vet hur man uppskattar porr.. :)

en påse chips, en folköl och glidmedel? ;)

-------------------------------------
Herregud det är ju hur skönt som helst att runka!

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
Jag behöver inte smyga, för jag är inte tillsamans med någon.
Runkar därför väldigt ofta. :D

Våga prova, om man inte gillar rätten, säg nej nästa gång!

Toppen