hur mycket sex eller onani är nog?

marlboro2

Medlem
Kön
Man
vad säger ni??
onani en gång om dagen och sex ett par gånger i veckan är lagom för mej, men å andra sidan har det hänt att jag haft "maratonsex" en hel helg och då vill jag knappt se ett kön under påföljande vecka....
kan man få för mycket sex?

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart man kan få det!
När det övergår från att vara en njutning till att vara ett tvång för nån av parterna eller sig själv har man nog passerat gränsen för vad som "lagom"
Men så länge alla inblandade njuter av det är det väll bara att fortsätta tycker jag.

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Kan man verkligen gradera "nog"...för mej är det oxå olika från vecka till vecka, så länge man inte mår dåligt så är väl alla variationer bra!

marlboro2

Medlem
Kön
Man
när man är sådär härligt nykär käns det ju som man aldrig kan få nog,
inte förens man inser att kroppen tyckte det var nog för länge sedan..

jovisst "trosgalen", under tvång är bara en kyss för mycket men det var inte riktigt vad frågan avsåg

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Det är nog när man helt enkelt inte är sugen längre. Hur många gånger per dag eller i veckan det sedan blir måste vara upp till var och en, det finns inget rätt eller fel:)

Själv tycker jag nog att det räcker med att onanera en gång i veckan och sex några gånger i veckan.

G

Guest

Gäst
Håller med föregående talare. Vad är "nog". Så länge man är kåt så anser jag att man inte fått nog. Men det andras ju från dag till dag.

Toppen