Hur mycket sprutar ni???

mattsa1

Medlem
Kön
Man
Har länge undrat om det finns någon i Sverige som sprutar extremt mycket vid orgasm.
Skulle vara kul att höra vem som sprutar mest.

Älskar spermasprut och stora kukar

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Varierar kraftigt för min del, ibland knapp alls och ibland tycks det aldrig vilja ta slut. Tror det finns tre saker som avgör;
1. Hur långe jag sexat (på egen hand eller i sällskap) tills jag låter det gå.
2. Hur länge det var sedan jag tömde sist.
3. Slumpen.

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
På "A" svarar vi Nigeria, på "C" säger vi filmjölk och på "C" har vi ingen aning...

Flow242, du blev inte uttagen till "Vi i Femman" eller hur?

cumlove

Medlem
Kön
Man
Jag brukar spruta 4-6 ganska kraftfulla skott om jag inte knullat eller runkat på några dagar men ingen av oss runkglada kan väl sällan hålla sig så länge. Runkar jag en gång om dagen eller har sex med tjejen så får jag nöja mig med 3-4 härliga varma strålar som mest. Tjejen tycker att jag är i klass med Peter North, Och då förstår ni säkert.
Det tänder mig som fan att se sperma spruta och rinna i floder.
Har tyvärr inte tillgång till webbcam men vid något tillfälle så ska jag lägga ut en bild så ska ni alla spermaälskare få se. Det skulle jag gilla att ni fick se.
Har ni bilder på sprut så så maila mig.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Originally posted by Playboy II

På "A" svarar vi Nigeria, på "C" säger vi filmjölk och på "C" har vi ingen aning...

Det är nog det första du skrivit som är sant.

Och du har ganska svårt att få vänner va?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Svårt & få vänner för Plöjboj (PlayboyII)!?
det finns ingen som vill kännas vi honom!:D

Ett solklart fall av aggressiv alienation, endast han själv är bra nog alla andra personer är 'undermänniskor'.

Originally posted by Flow242

Det är nog det första du skrivit som är sant.

Och du har ganska svårt att få vänner va?

Smisk, Känslan som sitter i!

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
"Doc H" har rätt...ni är "undermänniskor"!

Flow242, du har fel, jag har många vänner, vänner som inte heller tycker att det är normalt att spruta på/i sin syster/moster. Mina vänner sitter inte heller och runkar framför datorn hela dagarna, mina vänner har arbeten, till skillnad mot de flesta som postar på denna sida. Jag tycker att denna sida är hysteriskt rolig med alla patetiska lögner, men blir jag kåt?

Svar nej!

Ni som postar här, och skriver saker som "jag smeker upp ett praktstånd" hur tänker ni egentligen, jag vill påstå, att om ni läser era egna inlägg lite senare när ni inte har kuken i handen så förstår ni vad jag menar, PATETISKT!

"Doc H" 576 Trådar....behöver jag säga mer?

Skaffa ett LIV, ett JOBB och framförallt en FLICKVÄN!

Kön
Man
Är det inte lite oförskämt mot mattsa1 att tramsa bort hans tråd på detta meningslösa sätt, istället för att bidra till att stilla hans nyfikenhet?

Jag brukar spruta mellan 15 och 20 milliliter, dvs ca en matsked. Kanske i mest i Sverige, men hyfsat mycket.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vår egen Övermänniska har nåt oss!
Tur vi har dig Playboy 58+22 inlägg sen 12nov..det e inte dåligt...
så skaffa nåra vänner lr en pojkvän kanske ett jobb med sociala kontakter, Telia?

var inte avundsjuk på andra, det mår du inte bättre av.

Flow242, du har fel, jag har många vänner, vänner som inte heller tycker att det är normalt att spruta på/i sin syster/moster. Mina vänner sitter inte heller och runkar framför datorn hela dagarna, mina vänner har arbeten, till skillnad mot de flesta som postar på denna sida. Jag tycker att denna sida är hysteriskt rolig med alla patetiska lögner, men blir jag kåt?

Svar nej!

Ni som postar här, och skriver saker som "jag smeker upp ett praktstånd" hur tänker ni egentligen, jag vill påstå, att om ni läser era egna inlägg lite senare när ni inte har kuken i handen så förstår ni vad jag menar, PATETISKT!

Smisk, Känslan som sitter i!

Kön
Man

Svar nej!

Och vem är DU, att tala om för människorna vad de ska göra med sina liv?

Playboy II

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by oversexualized

Svar nej!

Och vem är DU, att tala om för människorna vad de ska göra med sina liv?

Det vill du inte veta...tro mig!

Ålder
43
Kön
Kvinna
Playboy - tänk om du visste hur fel du har. Sedan när blev det fel att visa tolerans? Det saknar något hos dig och det är just tolerans. Om du tycker att "vi" här på forumet är så fruktansvärt löjliga så tyck det. Men måste du förstöra för oss? Om vi nu är undermänniskor i dina ögon, låt oss vara det ifred.

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge

ThatsLife

Medlem
Kön
Man
Vart finns admin till denna sida egentligen? Sluta sabba trådarna med helt menlöst snack..
Jag ska försöka styra tillbaka d nu :D
Jag sprutar bara ca 2-3 riktiga strålar, resten kommer pulserandes.. så .. back on topic!

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det är olika hur mycket och hur långt jag sprutar. Ibland bara rinner det ut, andra gånger sprutar jag flera långa strålar. Det beror på flera saker:

Hur länge sen jag senast onanerade.
Hur länge jag drar ut på det.
Hur upphetsad jag är.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

Kön
Man
Originally posted by Flow242

Originally posted by oversexualized

Det vill du inte veta...tro mig!

Det kan jag definitivt hålla med om!
Men jag skulle vilja veta! Bara för att få reda på om mina fördomar stämmer, eller om jag kanske kan ha riktigt fel i den uppfattning jag bildat mig.

Men om en fördom stämmer är det ju ingen fördom, utan en teori.

Toppen