T
Tophat
Gäst
Samma här med jag runkar så fort jag är ensam hemma om jag inte är på porr biograf och runkar, jag blir extra kåt av att titta på andra män som runkar.
Jag är kåt någon gång varje dag, nästan. En av de få fördelarna med att tvingas jobba hemma är att jag kan arbeta naken största delen av tiden. Tar bara på mig en snygg top när det är zoom-möte. Mysigt att sitta med fittan bar, prata med andra och undra hur många av de övriga som också är nakna från midjan och nedåt. Jobbet kan varvas med porr-tittande så onanerar gör jag minst en gång om dagen.
Samma här jag blir också kåtare ju äldrejsg blir runkar varje dag tittar på porrfilm går på porrfilms bio och runkar tillsammans med andra män!!!!Ju äldre jag blir ju kåtare är jag (71år) runkar varje dag till porr eller med kompisen
Samma här, en del kvinnor på jobbet är så sexiga, särskilt nu när mer lätta kläder kommer på... Många vackra ben... På TV och på stan är det likadant, så jag är kåt stora delar av veckan. Blir en hel del porr, runkande och sköna sprut.Är alltid kåt. Finns massor av läckra kvinnor på jobbet och jag kan inte få nog av att titta på deras rumpor och stora bröst. När jag kommer hem blir det runk till någon porrfilm med unga eller gifta par.
Det är samma för mig.Varje gång jag är HÄR iallafall.
skulle gärna slicka din klittaGår upp och ner. Vissa petioder, speciellt runt ägglossning är jag kåt jämt. Annars är det ju någon gång per dag det pirrar till lite.