Hur runkar ni tillsammans? Man/man kvinna/kvinna kvinna/man

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur och vad gör ni när ni onanerar tillsammans?
Jag minns bara när jag var tonåring och onanerade ihop med kompisar.
När vi var riktigt kåta stod vi länge och gned kukarna ihop.
Ibland var det några äldre tjejer med som brukade kissa när vi alla runkade ihop.
Vi vågade aldrig gnida oss mot dem men de brukade ta blött från fittan och ge till oss i handen så gled det härligt när man runkade. Vi brukade spruta på varandras kukar. Vad gör ni när ni onanerar tillsammans?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag har aldrig runkat ihop med andra förrän nu i vuxen ålder, över 45 år. Nu är jag 65.
Jag runkar och suger tillsammans med andra män. Skulle mer än gärna ha onanistunder med kvinnor också. Att se en kvinna onanera på nära håll vore en skön upplevelse

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Runkade ofta med kompisar när jag var 12-17, men blev inte mer än att runka. Tyvärr var det aldrig några tjejer med på något sätt

I vuxen ålder har jag runkat med andra män, och vid ett tillfälle var en kvinna med. Slutade med att jag sprutade över hennes fitta när hon gned sig över den

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkat ihop med män flertal ggr även om det var ett par år sedan sist men det har varierat mellan att sitta jämte varandra och runka var för sig och kolla porr, ge varandra en hjälpande hand (ibland mer men skulle nog kalla det mer än runk då) men även turats om med en fleshlight (som blev rätt kladdig). Nuförtiden tiden så händer det att jag och sambon kollar porr och onanerar tillsammans när humöret faller på. Ofta med en hel del edging där vi försöker hålla varandra på gränsen till orgasm så länge som möjligt :)

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns en gång för måna år sedan när jag hade en kk. Vi var båda i 40-årsåldern och åkte ut en varm vårdag till en mysig plats att älska på. Efter en stund när vi hånglat på en filt och jag blivit rejält kåt säjer hon att hon fått mens. Då säjer hon att hon aldrig sett ett spermasprut och undrar om jag inte vill visa henne. Ställer mej på knä framför henne drar ner byxor o kallingar med kuken i stam givakt. Runkar först långsamt med litet extra smek på ollonet. Ser att hon för en hand under kjolen och suckar. Snart ökar jag takten o sprutar en kaskad i gräset. Vet fortfarande inte vem som njöt mest av oss. Hon tackade för det var en upplevelse att se sperman komma ut.

D

Deleted member 71436

Gäst
Jag älskar att runka med eller framför andra! Har haft kompisar tidigare, både kvinnor och män som jag har haft fantastiska stunder tillsammans med!
Med mina kompisar då vi var små runkade vi alltid helt nakna nära och mittemot varandra och med min fru och tidigare med flickvänner/kompisar brukar jag/vi ligga bredvid varandra nakna och ha det nice!

Chan

Medlem
Kön
Man
Har runkat framför andra vid få tillfällen samtidigt som dom runkat
Men det va i vuxen ålder
Men väldigt upphetsande att runka medans någon annan tittar
Underskattat
Även om man kan göra mer än bara runka

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Älskar runka framför min sambo medans hon duschar, klär på sig eller liknande. Hon får en speciell kåthet i blicken när hon vet att min kuk är hård för att jag tittar på henne och tycker hon är den sexigaste i världen. Det är som den yttersta bekräftelsen för henne på något sätt. Och när jag sprutar så studerar hon kuken och sprutet noggrant, och ibland slickar hon ollonet rent efteråt.

sköntattrunka

Aktiv medlem
Kön
Man
Älskar runka framför min sambo medans hon duschar, klär på sig eller liknande. Hon får en speciell kåthet i blicken när hon vet att min kuk är hård för att jag tittar på henne och tycker hon är den sexigaste i världen. Det är som den yttersta bekräftelsen för henne på något sätt. Och när jag sprutar så studerar hon kuken och sprutet noggrant, och ibland slickar hon ollonet rent efteråt.
Gör samma med min kvinna.
Väldigt skönt är det!

Hon blir ofta enormt kåt när hon ser sprutet, märkt att många kvinnor är fascinerade av sperman.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag började runka i 9-10år var det med andra killar, någon gång med min styvsyster.
Efter några år när man började spruta gjorde man det nästan varje dag men ensam. Har två gånger fått se två kvinnor onanera tillsammans inte smeka varandra. Jag fick runka men inte pippa som kvinnorna utryckte det. Det var länge sedan nu.

Toppen