Hur tidigt började du?

kim_se

Medlem
Kön
Man
okej.. får väl berätta lite om min egen upptäckt av dicken..

när jag var liten typ 5-6 år så visste jag hur jag skulle göra det skönt för mig själv inte för att jag kopplade det till något sexuellt för jag hade inte kopplat vad sex var..:p men vippade jag på snoppn på ett visst vis så blev det skönt efter ett litet tag..

fattar än idag inte riktigt hur jag kom fram till det men så e de.. :)

ha de

kim_se

Medlem
Kön
Man
leder ligan.. :p

kopplade ni det till nått sexuellt? jag vet bara att det var typ några år senare som jag fattade vad jag hade gjort med dicken i yngre dagar..

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommerinte ihåg exakt men jag tror jag var 8-10 år. Satt under ett bord i mitt rum och kuken blev hård, av en anledning som jag inte kommer ihåg nu, började smeka den för att upptäcka att det var skönt. Efter ett tag blev det ännu skönare och jag fick väl orgasm, fast nåt sprut blev det ju inte förrän man blivit lite äldre. men det var skönat att smeka fram den härliga känslan och jag har sedan fortsatt med detta genom alla år.:p

oscarboy

Medlem
Kön
Man
runkat har ja gjort sen ja va 7 år orgasm ficka när ja va 10 å sperma började väll sippra vid 10 år ;) å spruta ordentligt vid 13 [^][^]

kim_se

Medlem
Kön
Man
runkat har ja gjort sen ja va 7 år orgasm ficka när ja va 10 å sperma började väll sippra vid 10 år ;) å spruta ordentligt vid 13 [^][^]

koll på läget.. :D gött å höra.. ja jag vet inte när det faktiskt kom nått för första gången.. men skönt var det säkert.. :p

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Jag lekte med skruven redan som liten grabb kanske var sex år eller ngt sånt det är väl vad den där Freud kallades erhm "latensen" eller hur var det nu min Psykologi A börjar bli lite omskruvad nåväl jag kommer ihåg att jag blev påkommen med byxorna nere en gång och det upplevdes ju en aning erhm.. omskruvat! :D

robson

Ny medlem
Kön
Man
En kompis o jag började leka med våra kukar i 8-årsåldern o det gjorde mig kåt! Efter det började jag jucka mot en kudde tills det gick för mig:oops:!

Johansson_82

Ny medlem
Kön
Man
Värst vad alla började tidigt! Jag var nog ganska sen, jag hade nyss fyllt 14. Såg någon film där några brudar visade brösten, sedan gick jag och duschade och provade lite...... Sedan dess har jag varit fast....

Little_one

Medlem
Kön
Man
Pilla lite har man väl gjort i alla tider. Men första gången som jag runkade och det blev "skönt" var väl nät jag var 8-9 år gammal, minns att jag hittade en porrtidning i skogen som jag tittade i och blev helt "konstig" i kroppen och på den vägen är det.

jkarlen

Ny medlem
Kön
Man
HAHA.. joo.. det måste vara för min del vid kansek7-8 år! kommer riktigt inte ihåg men men! :p

Toppen