Hur tidigt började du?

ksudden

Ny medlem
Kön
Man
tror jag var 11-12 år första gången. det ryckte till i hels kroppen när jag kom. var rätt liten och undrade först vad som hände. men har inte kunnat sluta sen dess!

kim_se

Medlem
Kön
Man
tror jag var 11-12 år första gången. det ryckte till i hels kroppen när jag kom. var rätt liten och undrade först vad som hände. men har inte kunnat sluta sen dess!

det är beroende framkallande.. :D:D

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Började på allvar att runka när jag var 12-13 år, och den sköna känslan som kom med de första runken va' bara härlig. Sedan har det väl blivit som "kim_se" säger det ett beroende att runka, hel max:)

:):p:)

stein

Ny medlem
Kön
Man
jag var 10 när jag kom för första gången.
det var min kompis som var 15 som runkade av mej och sög lite.
sen när jag fyllde 13 och han arton så typ tvingade han mej att suga av honom det gjorde jag utan tvekan man måste ju prova någon gång i livet:D:D:D

V

Vanton

Gäst
Tror jag gick i 2:an allså 8 år gammal men dock utan sprut;)
Det kom efter ett par tre år:)

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag minns att jag började som 5 åring. En äldre kompis och jag började så småningom att leka med varandra och upptäcka varandras kroppar. Jag minns hur vi tittade, petade och tog på varandra. Jag fattade inte vad det varför det var så spännande, men spännande var det!
Vi brukade prata om tjejer också och en dag hittade vi hans pappas porrtidningar uppe i ett skåp hemma hos dem.

Min första orgasm fick jag som 8-åring. Min spermaproduction hade inte startat ännu så det var torra orgasmer. Redan sen tidigare visste jag vad porr var och vissta att pappa förmodligen hade det liggande nånstans. Jag var ofta ensam hemma, så nog snokade jag rätt på porren. När jag såg och läste om hur tjejerna sög på killarnas kukar - och hur skönt det visst skulle kännas, tänkte jag att det enda sättet att känna "det där" var att simulera situationen i bilderna. Jag stack in snoppen i damsugaren. När jag vinklade snoppen inne i röret hamnade den i en häftig svajning i en hastighet som liknar den hos en vibrator. På 5 sekunder exploderade en känsla som jag aldrig kännt förut och efteråt bara låg jag där och flämtade och fattade inte riktigt vad som just hänt.

Det blev många härliga stunder med damsugarslangen efter det, ända tills jag kom på att man faktiskt kan runka sig till orgasm.

Jag var 10 år och kåt men hade ingen damsugare till hands. Jag trodde aldrig att det skulle funka eftersom det aldrig kunde bli lika intensiv stimulering som med damsugaren.

Men men... det var då det. [^]

Toppen