Hur Vanligt?

Benster112

Medlem
Kön
Man
I omklädningsrummet på gymmet eller simhallen kan man se att det är vanligare är dock att ansa och frisera. Helrakat ser jag däremot inte sådär jätteofta. Iaf inte på min lokala simhall.

Skogis

Medlem
Kön
Man
Är ofta i simhallen och har ungefär samma erfarenhet. Det är kanske en på tio som är rakade, något färre ansade. Bor på en liten ort på landet.

Dom som inget gör och får en vildvuxen djungel runt organet ser inget snygga ut!

En fråga till i ämnet är:
Vad signalerar en kille som är rakad eller ansad? Någon särskild läggning?

Själv är jag ansad.

Kön
Man
Jag vet inte hur vanligt det är för jag är rätt sällan i omklädningsrum och simhallar. Men när man är ute på nån gay-chatt så låter det som om var och varannan har rakat bort allt hår ”där ner”. Personligen gillar jag det inte ... jag tycker kukbuskar (helst mörkbruna eller svarta) är sexiga! Men OK, en rakad pung är kanske inte helt fel ... [:cool:]

heimat

Medlem
Kön
Man
Tycker inte det signalerar nått speciellt om man är helrakad.
Varierar mej, ibland bara anser och ibland helrakat. Just nu helrakat.

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Även där jag tränar skulle jag tro att det runt 50% som friserar/rakar. Men i ärlighetens namn så kollar jag inte så noga...

cumlove

Medlem
Kön
Man
Det är inget ovanligt, ser det hela tiden i duchen på gymmet. Hör själv till dom som rakar sig eller åtminstonde håller det kort. Men pungen vill jag ha slät och skön:cool:

G

Guest

Gäst
Vet inte exakt... på gymnasiet var det bara jag och en kille till som var rakade i hela klassen (20 killar) men nu när jag e 21 och går på gymmet så tycker jag nog att mer än 50% är rakade

Hörde nån på radion för några dar sen som tyckte det var sååååå hemskt att "dagens ungdomar" rakar rent runt kuken/fittan

fan vad jag garvade! :D

G

Guest

Gäst
Vet inte riktigt hur många som gör det men skulle kunna tänka mig att det är iaf typ 50% i min åldersgrupp (är 22). På gymnasiet var vi 12 killar i klassen var av 4st var helrakade, 5st rakade typ pungen o ansade busken och 3st var naturligt håriga... nej, nej jag kollade inte alls :p

Tjalle

Ny medlem
Kön
Man
Jag är alltid renrakad både på kuken och pungen. Så skönt känsla av att vara det. Min sambo gillar det också. Så skönt när hon runkar mig säger hon

larsa_si

Medlem
Kön
Man
jag rakar kuken minst varannan dag för att slippa stubben.. och att det skall börja klia. Ska faktiskt gå in i duschen nu och raka den och avsluta med ett runk..;)

Toppen