Pynolf
Välbekant medlem
- Kön
- Man
För ett antal år sedan hade jag en kk och vi försökte träffas ofta även om det blev sporadiskt av olika orsaker. Vi bodde i en stad på västkusten och arbetade i samma organisation vilket manade till försiktighet. Hon hade hand om stadens museum och en dag ringde hon mej o undrade om jag inte var nyfiken på några udda fynd hon gjort på vinden. Det var en sommardag med med många besökare men vi lyckades smita upp på vinden obemärkt och låste om oss. Givetvis var jag nyfiken på vad hon hade i åtanke. Se här sa hon och drog undan ett skynke och där stod en gammal gynekologstol men i välbevarat skick. Solen lyste in o hennes leende gjorde mej litet kåt. Jag kramade om henne och kysste hennes mun. Hoppades nog att du skulle tända litet på tanken att ha sex i den viskade hon. Låter spännande svarade jag och hon hoppade upp i stolen och satte sej tillrätta med benen på stöden. Upptäckte att hon redan tagit av sej trosorna så framför mej hade hon sin välansade mus och den söta lilla rosetten. Jag har suttit i en sån här flera gången och ibland fantiserat om att ha sex i den sa hon. Lugn svarade jag och slet av mej jeansen och hade snart ett härligt stånd. Visserligen fick jag stå på tå för att komma i rätt nivå men så himla härligt att föra in kuken i hennes uppspärrade sköte. Hon njöt och stönade högt och snart kom hon i ett lyckorus. Såg att hennes safter rann ner mot stjärtöppningen och frågade om jag fick komma i rumpan. Hon nickade o snart hade jag sakta o försiktigt trängt in stjärten och nu kunde jag inte hålla tillbaka kaskaden av sperma.
Vi lyckades ta oss tillbaka osedda och påminde varandra långt efteråt om mysstunden i gynstolen. Tyvärr blev det bara en gång där.
Vi lyckades ta oss tillbaka osedda och påminde varandra långt efteråt om mysstunden i gynstolen. Tyvärr blev det bara en gång där.