I en gynstol

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
För ett antal år sedan hade jag en kk och vi försökte träffas ofta även om det blev sporadiskt av olika orsaker. Vi bodde i en stad på västkusten och arbetade i samma organisation vilket manade till försiktighet. Hon hade hand om stadens museum och en dag ringde hon mej o undrade om jag inte var nyfiken på några udda fynd hon gjort på vinden. Det var en sommardag med med många besökare men vi lyckades smita upp på vinden obemärkt och låste om oss. Givetvis var jag nyfiken på vad hon hade i åtanke. Se här sa hon och drog undan ett skynke och där stod en gammal gynekologstol men i välbevarat skick. Solen lyste in o hennes leende gjorde mej litet kåt. Jag kramade om henne och kysste hennes mun. Hoppades nog att du skulle tända litet på tanken att ha sex i den viskade hon. Låter spännande svarade jag och hon hoppade upp i stolen och satte sej tillrätta med benen på stöden. Upptäckte att hon redan tagit av sej trosorna så framför mej hade hon sin välansade mus och den söta lilla rosetten. Jag har suttit i en sån här flera gången och ibland fantiserat om att ha sex i den sa hon. Lugn svarade jag och slet av mej jeansen och hade snart ett härligt stånd. Visserligen fick jag stå på tå för att komma i rätt nivå men så himla härligt att föra in kuken i hennes uppspärrade sköte. Hon njöt och stönade högt och snart kom hon i ett lyckorus. Såg att hennes safter rann ner mot stjärtöppningen och frågade om jag fick komma i rumpan. Hon nickade o snart hade jag sakta o försiktigt trängt in stjärten och nu kunde jag inte hålla tillbaka kaskaden av sperma.
Vi lyckades ta oss tillbaka osedda och påminde varandra långt efteråt om mysstunden i gynstolen. Tyvärr blev det bara en gång där.

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
En lördags kväll för några år sen jag och min sambo satt i soffan hemma och hånglade med varandra och min sambo sa till mig kan vi inte hitta på något spännande och roligt det är ju lördag!
Vi satt och funderade lite och var ute på nätet och surfade och min sambo sa jag ser på nätet att Blue Vision har par kväll ska vi gå dit och kolla in läget, ingen av oss hade besökt stället tidigare, så vi bestämde oss att gå dit i studie syfte och se vilka som är där. Vi promenerade dit eftersom vi bor ganska nära Blue Vision. När vi kom fram så betalade vi inträde och fick lite information av kvinnan i ingången till porr klubben. Vi hyrde ett skåp för att kunna hängda av oss kläderna så jag hade bara jeans och en t-tröja på mig och min sambo en fin kort klänning med stor urringning och ingen bh och trosor under, vi gick runt lit på stället och konstaterade att det var mycket män där. Men dom hade en avdelning som var bara för par men par avdelningen öppnades upp för alla efter klockan 12 på natten, vi gick runt och tittade i alla rum på par avdelningen många rum med stora sängar och diverse sex leksaker, kors på väggen för att binda fast kvinnor och män också för BDSM. I ett av rummen fans gynstol och i ett annat rum en gunga att lägga upp sig i. Vi såg att en del av paren var nakna andra hade sexiga underkläder på sig och många hade sex med varandra.
Så jag och min sambo hamnade i en stor säng tillsammans med andra par och jag började med att slicka min sambos sköte som snabbt blev blöt, ett par som låg bredvid oss smekte kysste min sambos bröst så vi hade några härliga timmar tillsammans med andra par. Sen sa jag att vi måste prova gynekolog stolen så min sambo hoppade upp i gynstolen.med bena brett isär och jag smekte hennes sköte och anal med glidkräm och det stod massor av män utanför glasrutan och runkade, Sen vet klockan 12 och alla män kom in på par avdelningen och plötsligt så hade vi 5-6 män inne rummet med gynstolen och tittade på när jag knallades min sambo och hon hade väl 7-8 händer som smekte hennes bröst och jag kunde inte hålla mig längre utan sprutade en stor satts sperma inne i henne. Då tog en man för sig och började smeka hennes sköte så att hon hade min sperma långt upp på magen sen frågade han om det var hans tur att få knulla och jag svarade om du använder kondom så är det ok och min sambo nickade och så att det går bra.
Jag tror att det var minst 7 män som fick knulla henne innan vi lämnade stället och promenerade hem, min sambo sa att det här måste vi göra om någon gång, men vi har inte besökt stället igen!!!!

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Men i går så var det lördag och vi hade inget för oss utan satt insoffsn och drack lite vin hånglande och jag sa när klockan började nårma sig 10 på kvällen. Ska vi göra ett besök på BV i kväll det var länge sen vi var där och knullade i gynstolen.
Så vi beslöt oss för att gå dit igen så jag tog med mig några buntband i fickan, vi gick in betalade och hängde av oss lite kläder och gick runt och tittade i lokalerna det var inte så många par kanske 5-6 stycken men ganska många män som gick utanför par området och försökte titta in för att se på när paren hade lite kul, vi landade till slut i det lilla rummet med gynstolen och jag sa hoppa upp och sätt dig i stolenoch han satte sig ner och la upp benen i stöden för benen och jag satt fast benen med buntband så att benen kom långt isär så man kunde se hennes välrskade sköte fäste även hennes handleder med buntband på armstöden så nu var hon fast i gynstolen.
Jag började smeka hennes sköte och slickade hennes fin klitoris så att hon vart rejält blöt sen stämde jag mig mellan hennes ben och tryckte sakta in min kuk till rotenoch knullade henne skönt med långa drag tills jag kom djupt inne i hennes fitta!
Det stod många män utanför och tittade på oss och runkade, jag såg hur min sperma sakta rann ut ur hennes sköte samtidigt som hon smekte sig själv.
Sen kom det fram ett par och tittade på
Oss och killen frågade om han fick knulla henne och det fick han bara om han använde kondom, samtidigt så frågade jag om hans kvinna ville prova gynstolen och det ville hon. Så när min sambo var klar med kölen så släppte jag lös min sambo från gynstolen.
Och sen kom den sndrs kvinnan och satte si i gynstolen och särade på benen hon var ung och vacker kanske 20 år rakad med små blygdläppar och min kuk vart stenhård och jag satt mitt spräng kåta och hårda ollon mellan blygdläpparna och hennes fitta kändes härlig och trång. Lite skillnad mot min sambos som är snart 60 år, det tog inte lång stund för mig innan jag kom inne i hennes trånga sköte och hon stönade och tog emot min sperma, sen gick vi alla 4 till den stora dubbelsängen och hade skön sex tillsammans till långt efter 12 på natten när alla singel män kom in och gjorde oss sällskap i sängen!!!
Efter ett par timmar så tog vi en promenad hem!

Toppen