I miss you :(

• Thread starter secrettiger [vill inte mer]
  • Startdatum
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Jag satt på jobb idag och ritade lite och kladdade ner på ett papper, så skulle jag skriva vilket datum det var idag och när jag insåg att det var den 13 juni så slog hjärtat flera våldsamma vålter, fifan vad ont det gjorde :(

Idag är det 3 år sen min mamma dog..

Hon fick ca 4 dagar innan hennes 50års dag reda på att hon hade bröstcancer och metastater i ryggen, det tog 3 månader från det vi fick reda på det tills hon dog.

Mådde så dåligt där på jobb när jag kom på vilken dag det var, jag kunde knappt andas :(

S

Gäst
Jag satt på jobb idag och ritade lite och kladdade ner på ett papper, så skulle jag skriva vilket datum det var idag och när jag insåg att det var den 13 juni så slog hjärtat flera våldsamma vålter, fifan vad ont det gjorde :(

Idag är det 3 år sen min mamma dog..

Hon fick ca 4 dagar innan hennes 50års dag reda på att hon hade bröstcancer och metastater i ryggen, det tog 3 månader från det vi fick reda på det tills hon dog.

Mådde så dåligt där på jobb när jag kom på vilken dag det var, jag kunde knappt andas :(

Menade mer att det var igår... och att jag kom på det idag :S

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
För mig var det 13:e december o fyra år sen, men jag vet vad du talar om. Sånt är livet, det man kan lära sig är att inte ta allting för givet. Men det glömmer man bort efter ett tag, tills man plötsligt blir påmind. Upp med hakan -- knulla hjälper att andas! ;)

Kram på dig

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
7 maj iår gick min pappa bort, alldeles för tidigt. 67 år gammal. Lungsäckscancer (en svårtartad cancerform orskad av asbestdamm som personen andades in för 30-40 års sen, ca 100 pers om året drabbas i sverige). Fan, han var ju mittilivet, gifte sig förra året & kände sig lite krasslig & gick till läkarn i aug. Fram till slutet av april trodde jag fortfarande att han skulle bli bra. Så jag kommer nog bli påmind varje vår när häggen kommer i blom.

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Åh, vad tråkigt!
Vad många vi är, jag har också förlorat min pappa, för 6½ år sedan, han var 53 år gammal. Blodförgiftning och små proppar pga av detta som tillslut orsakade total hjärndöd. Det känns sjukt att människor går bort så tidigt. Och jag känner många i min egen ålder som gått bort, man vaknar verkligen ur sitt vardagslunk när man tänker på det.
Massor av kramar till dig tigern och alla ni andra! *gruppkram*

S

Gäst
Jaa gu, vad många vi är, jag beklagar er allas sorg och vi kan sätta oss in i varandras situationer om att förlora en förälder...

Hoppas ni klarar livet utan beskymmer :)

*GRUPPKRAM, tbx*

athena

Medlem
Kön
Kvinna
jag tycker faktiskt att det känns skönt att veta att det inte bara är jag utan många mer som delar mitt öde. Man kan känna sig så totalt ensam, eftersom det är något man inte gärna tar upp med andra.
*kram igen*

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Och Snippan, det var ju inte alls länge sedan detta hände! Å, man vill ju så gärna säga något men det finns inget som gör saken ogjord... *en extra varm kram till dig*

Toppen