I närområdet...

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Mmm det här är inte på riktigt, men shit vad jag önskar att det vore det.
Just nu har vi två målare i min trappuppgång som målar om. Två otroligt fina exemplar, en i sena 20års-åldern och den andre i sena 30års-åldern...båda i blåställ och tajta tshirs o allt! En av dem har dessutom riktigt håriga armar och snyggt skägg som jag gillar. Den andre hade en vit färgfläck på kindbenet. Riktiga arbetarklass-grabbar. Kom hem efter ett ärende igår och där satt de båda killarna på golvet med kaffe och ett litet fat kakor och bullar som säkerligen grann-tanten bjudit på.

Dessa två snubbar satte igång fantasierna! Hade bjudit in dem till mig istället på en het trekant, och då hade det fan blivit annat vitt i ansiktet än målarfärg! Sååå mycket säd! Sen går de tillbaka ut i trapphuset (med min säd i ansiktet) och fortsätter jobba medan jag förbereder mig för senare på dan när de går av sitt pass och ringer på igen.

Har ni några fina exemplar som jobbar i ert närområde? Kanske en städerska? Fastighetsskötare? Hembiträde? Brevbärare? Skriv och berätta!

Last edited:

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag är fastighetsskötare hoppas någon har fantiserat om mej.... annats så har jag en mycket het kåt kvinnlig granne som gör allt för att kåta upp mej.... vackra genomskinliga kläder vacker byst och kropp, klär av henne med blicken hela tiden

Nudist24

Välbekant medlem
Inte vet jag om jag är någon snygging. Men jag får intresserade blickar från grannarna när jag solar topless i trädgården. Alla kommer ut och klipper sina gräsmattor när jag gör det.
Kanske inte helt OT men jag är liksom i andra änden av frågan, så.....

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag är fastighetsskötare hoppas någon har fantiserat om mej.... annats så har jag en mycket het kåt kvinnlig granne som gör allt för att kåta upp mej.... vackra genomskinliga kläder vacker byst och kropp, klär av henne med blicken hela tiden

Det finns med all säkerhet nån som fantiserar om dig. :D

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ser rätt ofta poliser från mitt fönster och DOM fantiserar jag om....

Sen är jag lite som @LindaEP , gillar att sola toppless med liten bikinitrosa för att egga min omgivning lite...yes attention Whore *skrattar*

Lägenheten bredvid oss är ledig nu, du funderar inte på att flytta? ;)

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har ett sjukvårdsbiträde som assisterar en handikappad hyresgäst i här grannskapet. Han ser ut att vara Sydeuropé. Mörkt hår, gröna ögon, och två raggiga välskapta armar som han visar upp när han kommer i sina ”scrubs” (vårdarkläder). Vet inte varför, men scrubs är så sexiga. Nu när det är varmare kommer han ibland utan under-tshirt så man även ser hans fina bröst-päls och nyckelben i V-ringningen i scrubs-skjortan. Fin kukbula har han också, den jäveln.
Dessutom har han ett extra lager fett på kroppen som får honom att se ut som en riktig nallebjörn! Hela paketet alltså, och här sitter jag kåt och tittar och fantiserar. Stackarn vet inte hur fin han är.

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
Min frisör, hon är en kvinna på 53 som är underbart charmig, nördigt söt med helt fantastiska bröst.
Jag får alltid stånd när hon klipper mig, hon bör ha sett det någon gång. Särskilt de gånger hon har vit tight tröja på sig.
Hur föreslår jag sex utan att göra bort mig totalt? Vill ju vara kund hos henne även vid ett nej tack.

Robinx

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
En vältränad milf dryga 40, på Coop där j handlar gör mig hård ibland. Blond, blåögd, ljus hud, kort smal m grym röv. Glad o flörtig dessutom

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Inte vet jag om jag är någon snygging. Men jag får intresserade blickar från grannarna när jag solar topless i trädgården. Alla kommer ut och klipper sina gräsmattor när jag gör det.
Kanske inte helt OT men jag är liksom i andra änden av frågan, så.....
Självklart passar inlägget här! (y):)
Är det nån av dina intresserade grannar som intresserar dig??

J

JethroTull

Gäst
Har ett ambulerande jobb i vilket jag återser en del av människorna med jämna mellanrum och bland dessa finns det några kvinnor som med sin blotta närvaro "hjälper" mig att ta mig igenom arbetsdagen. Den första som poppar upp i huvudet jobbar i en butik och hon är inte DIREKT vacker, "söt" passar inte heller, det OSAR inte sex om henne heller precis men...hon har DET DÄR.
DET DÄR ...som gör att man inte kan sluta titta, man bara måste titta för man vill ta reda på vad DET DÄR är. Visst, smilgropar (fan vad svag jag är för det!) och mörka ögon har hon men det finns NÅGOT MER. En dag kanske jag upptäcker det...

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har ett nyinflyttat kill-par i min trappuppgång. De flyttade in i vintras så har mest sett dem i tjocka vinterkläder. Båda verkar trevliga, det lilla jag pratat med dem. Men idag så stod ena ute på gården i linne och mekade med deras bil. Jösses Amalia! Riktigt fina axlar och vältränade armar. Lägga på lite så där lagomt svettig och oljefläckar på bröstet och armarna från mekandet.

Hade hemskt gärna blivit påsatt mot bilen bakifrån av honom. Scenariot hade kunnat vara som i en porrfilm, jag kommer ned med lite lemonad, utan trosor i en kort kjol. Säger något om hur varmt det är, fläktar kjolen lite för att visa allt under, resten kan ni sen räkna ut.

Nudist24

Välbekant medlem
Har ett nyinflyttat kill-par i min trappuppgång. De flyttade in i vintras så har mest sett dem i tjocka vinterkläder. Båda verkar trevliga, det lilla jag pratat med dem. Men idag så stod ena ute på gården i linne och mekade med deras bil. Jösses Amalia! Riktigt fina axlar och vältränade armar. Lägga på lite så där lagomt svettig och oljefläckar på bröstet och armarna från mekandet.

Hade hemskt gärna blivit påsatt mot bilen bakifrån av honom. Scenariot hade kunnat vara som i en porrfilm, jag kommer ned med lite lemonad, utan trosor i en kort kjol. Säger något om hur varmt det är, fläktar kjolen lite för att visa allt under, resten kan ni sen räkna ut.
Jag gillar hur du tänker.....

Toppen