I naturen

mgk

Medlem
Kön
Man
Det är faktiskt en underbar känsla. Jag vet inte om det är just naturen i sig eller det faktum att det skulle kunna dyka upp någon men jag gillar det...

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mgk

Det är faktiskt en underbar känsla. Jag vet inte om det är just naturen i sig eller det faktum att det skulle kunna dyka upp någon men jag gillar det...

Vem vet, det kanske är båda och?
Men skönt är det! :D

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Finns nästan inget som är bättre än lite utomhussex
Att det skulle kunna komma någon gör det hela ännu
mer spännande o att man känner sig fri på något sätt...

G

Guest

Gäst
Runka i naturen är härligt som fan.
Jag bor i en by utanför en större stad och när jag på natten brukar gå från polare mellan byn på en lång raksträcka brukar jag oftast ta fram kuken och runka upp den. Då den är fullt upp runkad brukar jag se mig om och om det är klart så drar jag ner byxerna och allt och står och tokrunkar helt näck nertill och med en hård i handen.. härligast är om man smeker stjärten medan man gör det för att liksom bekräfta hur näck man är.

Brukar även då jag är ute och går på sommaren bara gå in i ett skogsbryn göra samma prossedur och stå där och runka.. om jag märker att jag är väldigt avisdes även ta av mig tröjan..

Så jävla härligt att runka naken i naturen .. förbjudet och livsfarligt.. men ack så härligt

gbgrunk

Ny medlem
Kön
Man
Älska att runka på andra ställen även så utomhus, undebart skönt och änu mer uphetsand eblir det av tanken att nån kan se mig, vilket har hänt nångång, har även sett ett par knulla men är väl igentligen en annan historia men bruka runka vid havet på nån klippa på sommaren naken eller ute i skogen tokrunka o spruta skönt på nått träd eller så ;)

G

Guest

Gäst
gbgrunk,
Vad gjorde du då du såg paret knulla.. runkade eller?
vart knullade de.. mitt i skogen eller?

G

Guest

Gäst
ja det är härligt att runka i skogen, testade det en gång när jag var ute och
sprang. Härligt med fågelkvittret och att sen få lägga satsen på en trädstam. :)

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by calsone

En sen kväll kom en berusad tjej som upptäckte mej. Hon gick bara förbi och smålog lite. Ganska snart gick det för mej oooo vad jag njöt:p

Hehe jag antar att det hade inte gjort så mycket om hon hade frågat om hon fick vara med?? :D

Onanera Mera

Toppen