I puberteten fanns bara sex i skallen. Har ni några roliga minnen tro?

L

Lagom kuk söker kompis

Gäst
1969 var ett av de åren då klädmodet var super tajta byxor i midjan. Du fick knappt ner nyckeln till bostaden. Alla som cyklade på den tiden hade antingen gummisnoddar runt byxorna nedre del men vi småbusar körde ju med fladdret som kom in i kedjan förr eller senare o slutade med grus i nyllet o oljiga byxor.
I skolan 69 sjätte terminen.
Vi satt o fnissade om våra kukar o tjejernas bröst halvhögt och märkte att läraren som hade en jätte tydlig ptv (picken till vänster)
o hörde väl allt kuk o fitta snack. Plötsligt säger kompisen -kolla in hans kuk den är ju skit stor! Vi pyssade på tjejerna o pekade o gjorde tecken och när han vänder sej igen finns bara en enda grej i de byxorna i vågrätt liggande format. En enda stor kuk.
Vi flabbade o läraren blev knallröd i nyllet och det blev rast fortare än kvickt.

När vi kom tillbaka från rasten ville han prata med oss 5 killar. Han undrade vad vi skrattade åt men vi....nä bara allt kul.
Han nämnde något om sexual undervisningen vi snart skulle få.
Han gick alltid i samma byxor så vi fick ha lite olika kodord för storleken på hans kuk på olika lektioner. Typ -nä, idag är det nog bara wienerkorv, går mot Falu nu osv.

Så snacket på rasterna var alltid till tjejerna du Gunilla alltså, såg du hans kuk idag. Får du in en sån i din fitta och sen var ju diskussion igång mellan de rediga damerna och de tjejer som gillade kuksnacket.
Vet inte hur många gånger han fick ståkuk men att han hörde vad vi sa råder det inga tvivel om. Sexualundervisning skedde i dunkelt ljus till diabilder i total tystnad och när tjejerna frågade om mens o annat blev han så jävla bortkommen att han nästan försvann i kläderna. Den dagen hade han Inte ståkuk. Vilket jävla kläd mode!

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jo då, drar mej till minnes åk 6 eller 7 och gymnastiken. Dvs 13-14 år gamla..... :)
och möjligheter att få se lite hud på tjejerna på lektionerna samt lite pågapille i killarnas omklädningsrum.
* en av killarna visste vi hade "gubbakuk", dvs utvecklad kuk och inte bara "pågapille". Några hade sett den och dom kunde intyga att den var stor och grov. Vi brukade anmodan honom att göra armhävningar, och sätta en hand i cylinderformat grepp lagom vid hans paket. "Hela vägen ner...... och vi tittade lystet på och fantiserade.

* Tjejer är tidigare utvecklade "i huvudet" än killar och tjejer till invandrade familjer placerades i någon klass under deras egen fysiska ålder så deras inlärning skulle ligga mer i fas med oss "svennar". Har tänkt på det i vuxen ålder - vilket nerköp att komma ett par år äldre till en klass med pubertetsungar.

I alla fall, den här tjejen med Balkan-bakgrund var dessa ett par år äldre än oss och hade redan fått ungkvinnokropp med rikliga former och riklig korpsvart kroppsbehåring. I gymnastiktights kunde vi ibland se en liten fin ofriserad fittbuske, då materialet i tightsen var rätt så tunnt.
Gissa om vi var "såååå sjuuuukt imponerande...." över hennes talang för att gå ner i brygga. Större delen av klassens killar stod alldeles skelögda och tittade på hennes fina lilla fittbuske och berömde hennes brygga.....
Pratades om det i duschen rätt ofta och någon lite uppumpad pågapille syntes nog.

Vilka minnen.....

Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
På min skola i mellanstadiet fanns det en bastun mellan damernas och herrarnas duschrum. Varannan vecka hade tjejerna bastun och varananna killarna. Det skötte så att dörren intil bastun från duschen låstes till de som inte hade bastun.

En dag efter gympan kom vi på att om man la sig på golvet kunde man se under dörren och få ett fint grodperspektiv på alla tjejer som satt där.

Vi turades om och ligga på golvet och tittade. Var en tjej i klassen som var väldigt välutvecklad som alla ville se. Blev lite krig där när hon kom in i bastun, men alla fick sig en titt och alla killar hade sen rejäla stånd i duschen. Minns jag var faschinerad över att vissa som var små slaka hade rejäla doningar med stånd, medan en av de mest välhängda killarna i klassen inte var så mycket större med stånd. Sen även hur allas kukar pekade åt alla möjliga håll.

Blev fler tittande under dörren, men efter jul hade någon upptäckt det och förlängt dörren när vi kom tillbaka efter jullovet. :(

J

JBE

Gäst
Hade en enorm sexuell frustation vid 12-13 års ålder. Jag och min kompis satte kuken i kvisthål och allt vi kunde komma på och fantiserade om det härliga kvinnliga könet som var så oåtkomligt. Så en dag när jag desperat satt och slet i kuken hände det: Min livs första utlösning! Så underbart det var... Det har blivit många runk efter drt :D

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en enorm sexuell frustation vid 12-13 års ålder. Jag och min kompis satte kuken i kvisthål och allt vi kunde komma på och fantiserade om det härliga kvinnliga könet som var så oåtkomligt. Så en dag när jag desperat satt och slet i kuken hände det: Min livs första utlösning! Så underbart det var... Det har blivit många runk efter drt :D
Första utlösningen med sperma var man stolt över. Minns fortfarande känslan över att man "funkade". Sedan började utlösningar komma i sömnen.
Man sprutade i kalsongerna på nätterna.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har skrivit om det förut. Men som några skriver här, så bastun var en bra upphettnings plats. Första gången jag såg någon runka var i en bastu och sedan testad jag hemma. Sedan var man fast. Och efter det blev det mycket runk i bastun med några klass kompisar. Man jämförde sin egen kuk mot de andras. Var också väldigt olika i både storlek, vilket håll den var böjd mm mm.

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Härliga minnen dyker upp. Någon gång på 60-talet bodde vi i en hyres fastighet med flera ingångar men med gemensam källare. En gång var jag ner o skulle hämta något när jag mötte min klasskamrat Gun som kom fnittrande. Vi var båda 13 och känt varandra sen 7-årsåldern. Hon sa att hon kollat att ett av källarförråden inte var låst ordentligt och kikat in. Där låg en kartong med pin-up tidningar. Vi gick dit och tog en bunt men vågade inte stå i gången utan gick in i vårat förråd som hade lyse och kunde låsas. där fanns en stoppad stol och jag satte mej med Gun i knäet och vi började bläddra. Det var utländska tidningar som visade mycket mer än vad jag sett tidigare. Gun var först ganska tyst o jag blev kåt som tusan. Sen hörde vi att någon kom och vi släckte ljuset för att inte märkas. Det är något hårt i dina brallor sa hon. klart jag blir tänd ,svarade jag. Sen frågade hon massor om killars erektion. jag svarade o blev kåtare för varje fråga. Sen sa jag vill du se o känna? innan hon svarade drog jag ner brallor o kallingar.
Det var nog första gången hon såg en kuk i fullt stånd och jag var hyggligt välväxt redan då. Hon kände, smekte och undersökte hela kuken så fint. Eftersom hon rest sej o stod framför mej kunde jag nu av "rättviseskäl" dra ner hennes thights o trosor. Hon stod nära o jag kände doften av tjejmus för första gången. Tog försiktigt mellan hennes lår och sen satte hon sej i mitt knä igen med min kuk mellan hennes blygd. Kramade hennes små tuttar o kysste henne litet tafatt. Verkligheten kom snart ifatt oss vi var tvunga att gå därifrån. men det var första gången hon fick se en erigerad kuk o jag fick se en flicka fitta.

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Härliga minnen dyker upp. Någon gång på 60-talet bodde vi i en hyres fastighet med flera ingångar men med gemensam källare. En gång var jag ner o skulle hämta något när jag mötte min klasskamrat Gun som kom fnittrande. Vi var båda 13 och känt varandra sen 7-årsåldern. Hon sa att hon kollat att ett av källarförråden inte var låst ordentligt och kikat in. Där låg en kartong med pin-up tidningar. Vi gick dit och tog en bunt men vågade inte stå i gången utan gick in i vårat förråd som hade lyse och kunde låsas. där fanns en stoppad stol och jag satte mej med Gun i knäet och vi började bläddra. Det var utländska tidningar som visade mycket mer än vad jag sett tidigare. Gun var först ganska tyst o jag blev kåt som tusan. Sen hörde vi att någon kom och vi släckte ljuset för att inte märkas. Det är något hårt i dina brallor sa hon. klart jag blir tänd ,svarade jag. Sen frågade hon massor om killars erektion. jag svarade o blev kåtare för varje fråga. Sen sa jag vill du se o känna? innan hon svarade drog jag ner brallor o kallingar.
Det var nog första gången hon såg en kuk i fullt stånd och jag var hyggligt välväxt redan då. Hon kände, smekte och undersökte hela kuken så fint. Eftersom hon rest sej o stod framför mej kunde jag nu av "rättviseskäl" dra ner hennes thights o trosor. Hon stod nära o jag kände doften av tjejmus för första gången. Tog försiktigt mellan hennes lår och sen satte hon sej i mitt knä igen med min kuk mellan hennes blygd. Kramade hennes små tuttar o kysste henne litet tafatt. Verkligheten kom snart ifatt oss vi var tvunga att gå därifrån. men det var första gången hon fick se en erigerad kuk o jag fick se en flicka fitta.
Wow, var som man själv blev kåt av detta minne

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag och grannes två år yngre dotter brukade bläddra i de porrtidningar som hennes mamma köpte. Vi var unga när vi började. Efter några år jag hade blivit fjortonår min grannes dotter var då tolv. Hon frågade ser du ut som de i tidningarna. Jag svarade inte så lång och bred.
Jag tycker att jag liknar en del av kvinnorna, sade Camilla som hon hette. Det står att de blir våta det blir jag också i fittan. De slutade med att vi kläde av oss nakna. Camilla hade rätt stora bröst för en tolvåring och en gles hårbevuxen fitta. Jag fick ett kraftigt stånd.
Vill du knulla mig frågade Camilla. Det ville jag inte vi var för unga och jag sprutade, Camilla hade fått mens för ett halvår sedan det hade hon berättat. Camilla började smeka sig själv och fick sin första orgasm. Jessica hennes tvår yngre lillasyster som var tioår hade berättat för Camilla att hon brukade komma varje dag innan hon skulle sova, hade gjort det sedan hon var åtta år. Vi onanerade tillsammans några gånger till men smekte aldrig varandra eller genomförde något samlag. Camilla tyckte om att se när jag sprutade. Men de hela rann sedan ut i sanden.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När man pratade med tjejerna i klassen kunde man ibland få någon att titta på när man runkade, det var i högstadiet. Några gillade att titta när jag sprutade. De var intresserade men de flesta killar ville pippa som de utryckte det.
Fick se några av dem nakna men inte när de smekte sig själva var för intimt. Att de ville se mig gjorde mig stolt. När vi hade sexualkunskap ville vi att fröken skulle visa.
Hon rodnade lite och sa att de kunde hon inte även om det hände att hon onanerade. Vår lärare var runt 30år och vi fick ofta stånd under hennes lektioner.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När man pratade med tjejerna i klassen kunde man ibland få någon att titta på när man runkade, det var i högstadiet. Några gillade att titta när jag sprutade. De var intresserade men de flesta killar ville pippa som de utryckte det.
Fick se några av dem nakna men inte när de smekte sig själva var för intimt. Att de ville se mig gjorde mig stolt. När vi hade sexualkunskap ville vi att fröken skulle visa.
Hon rodnade lite och sa att de kunde hon inte även om det hände att hon onanerade. Vår lärare var runt 30år och vi fick ofta stånd under hennes lektioner.

Sexualundervisningen på 70tal och tidigt 80 tal var en katastrof för oss födda på 60 talet....
Stackars lärare som skulle förklara sånt
Och böcker som var kassa...
(Homosexualitet var "sjukligt" fram till 70 nåt, hustrumisshandel blev olagligt på 40-50talet, barnaga i skolan blev förbjudet på 60 /70 talet.. )

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
I Lund på 70-talet hade vi en kvinnlig SO-lärare, Ingeborg F-A, som klarade av att visa upp en utrullad och torr kondom - kan varit en RFSU Profil - utan att vare sej darra på manschetten eller rodna.
"Jag och min man använder sådana här...." - och klassen satt knäpptysta med öppen mun.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte hur det var för er, man jag född i början av 70-talet som jag var den inget speciellt även om man fick stånd. Tredje klass var inte så mycket bättre i högstadiet men då hade man ju själv gjort en del upptäckter, själv både runkade jag nästan dagligen och hade även börjat spruta.

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Sexualundervisningen på 70tal och tidigt 80 tal var en katastrof för oss födda på 60 talet....
Stackars lärare som skulle förklara sånt
Och böcker som var kassa...
(Homosexualitet var "sjukligt" fram till 70 nåt, hustrumisshandel blev olagligt på 40-50talet, barnaga i skolan blev förbjudet på 60 /70 talet.. )
För oss som var/är födda på 50-talet var sexualundersvisningen i stort sett obefintlig. Jag kan inte minnas att vi hade någon lektion om just sex. Däremot visade läraren 'medicinska' planscher med kroppens olika organ, också könsorganen.
Men att rulla på en kondom fick vi lista ut själva...

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
För oss som var/är födda på 50-talet var sexualundersvisningen i stort sett obefintlig. Jag kan inte minnas att vi hade någon lektion om just sex. Däremot visade läraren 'medicinska' planscher med kroppens olika organ, också könsorganen.
Men att rulla på en kondom fick vi lista ut själva...
Det har gått framåt. Minns känslan när man första gången rullade på en kondom. Sedan kom första gången man funkade till utlösning i kondom

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kommer ihåg första gången runkade med kondom gick inte så bra i början eftersom det var glidmedel på kondomen. Men med en tidning tror det var aktuellt rapport och fantasin gick det bra tillslut. Gjorde det två gånger till fjärde gången låg jag med en kvinna som var mycket äldre än mig och kunde sina saker.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kommer ihåg vi fick köpa kondomer styckvis både i högstadiet och gymnasiet. Jag tror jag gick i åttan min bästa vän i klassen var en tjej.
Vi hade haft sexualkunskap hon viskade hon hade blivit våt och köpt en kondom.
Det blev så att vi gick hem till henne och snart var vi nakna. Ewa som hon hette ville inte pippa som hon sade men vill träna hur man klar på en kondom. Finns väl andra saker jag kan använda men tror äkta vara är nog bäst.
Att jag är naken får den nog att resa sig snabbare. Hade sett Ewa naken många gånger innan men hon hade växt upp särade även på benen så jag såg hela härligheten kände även lite av dess lukt. Det blev så att Ewa runkade av mig med kondomen, medan jag smekte henne är inte säker på att hon kom eller fejkade det.
Vi lekte med varandra några gånger efter det men vi genomförde aldrig något samlag.
Ewa runkade mig som mest slickade jag henne, hon gillade det och inte mig emot.

Toppen