I trånga gångar

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Detta är en historia som handlar om gymnasietiden, tiden då flickor blir kvinnor, kvinnor som kräver mer än fumliga pojkars tafsande. (Den är också till en viss del tillägnad Magistern...:love: )

Det var i slutet av maj och Camilla, 18 år, stod nere i skolbibliotekets utrymmen för äldre facklitteratur, som var beläget i skolans källare. Hon sökte efter äldre historieböcker, helst från 1700-talet, till sitt försenade historia-arbete. Det luktade unket i dessa lokaler, det var nästan ingen som kom hit längre. Bibliotekarien hade talat om för henne att hon var den första på sju månader som hade bett att få komma ner dit. Hyllorna stod tätt i rummet, fullpackade med böcker och pärmar. Camilla frös lite lätt där hon stod sommarklädd i en svart kort kjol, som visade hennes solbrända, läckra ben, och åtsittande vitt linne som framhävde hennes stora fasta bröst. När hon så stod där och letade bland 1700-talslitteratur hörde hon den tunga källardörren öppnas. Hon trodde att det var den gamla bibliotekarien som kom för att fråga hur det gick för henne och blev förvånad när hon såg sin extremt heta svenska- och historialärare Patrik komma ner för trappan.
- Nejmen, hej Camilla! Står du här nere?
- Ja, jag letar efter lite fakta till mitt arbete.
- Ja, just det. Hur går det med det?
- Jo, jag ska bara få tag på lite saker så är saken biff.
- Vad bra. Den är ju lite försenad...
- Jo... Jag gjorde slut med min pojkvän för inte så länge sedan och det var en jobbig tid och så...
- Du behöver inte förklara, jag förstår.
Camilla log tacksamt.
- Jag ska bara förbi här så...
Patrik trängde sig förbi bakom Camilla och hon kände en lätt rysning gå genom kroppen när hennes rumpa strök mot hennes lärares skrev.
De letade vidare på varsin sida av hyllan. Camilla började bli mer och mer uppgiven. Hennes lärare märkte det och frågade vad hon letade efter. Hon berättade och bad i samma andetag att få ett litet uppskov till.
- Det vet du att jag inte kan, Camilla. Inte utan vidare sådär.
- Men snälla! snyftade Camilla. Jag får inte tag på det jag vill ha och jag måste ha det idag och...
- Jag är ledsen, Camilla...
Patrik lade en tröstande arm om henne. Camilla kastade sig i hans famn och grät ut allting som gått fel. Hennes omogne expojkvän som aldrig verkade ge upp henne, skolarbetet som gick åt skogen, den nye pojkvän som aldrig ville dyka upp, den molande oroligheten i hennes underliv... Där fastnade hon. Medans hon sakta lugnade ner sig började hon fundera på den där oroligheten. Den hade molat där ända sen hon hade gjort slut med Micke. Hon hade inte tänkte på det närmre, men när hon stod omfamnad av sin vältränade, väldoftande lärare insåg att det var ren och skär kåthet som värkte i henne. Ju längre in insikten trängde, desto kåtare blev hon. Patrik hade märkt att hon inte längre grät men fortfarande tryckte sig mot honom. Han kände hennes mjuka, men ändå fasta bröst mot sig. Han hade ofta fantiserat om att ta en elev hårt bakifrån, men aldrig ens tänkt på att skrida till verket i verkliga livet. Han såg sin chans att förverkliga sin drömmar, men vågade inte riktigt ta den. Då lösgjorde sig Camilla från hans armar och Patrik insåg att det var nu eller aldrig. Det var ju ändå sista kursen han skulle ha med henne, och Camilla var inte den som skvallrade om han skulle försöka.
- Camilla..
- Ja?
- Hur skulle det vara om du fick slippa det här arbetet...
- Åh, ja! Snälla, du!
- ... om du utförde en liten tjänst.
Camilla tittade första oförstående på honom, men så förstod hon. Hon log ett snett leende, lutade sig fram och gav honom en kyss som han besvarade. Han lyfte upp henne och satte ner henne på ett bord i slutet av gången. Han ställde sig mellan hennes ben och kysste henne. Hon besvarade den girigt och tryckte sin sexiga kropp mot hans. Han smekte henne över brösten och fortsatte ner över låren. Han tog av henne hennes vita linne och fortsatte, utan att vänta, med den rosa BH:n. Hennes bröstvårtor var alldeles styva av kåthet och han smakade på dem och sög lite lätt. Hon gnydde till och han kände att kuken reste sig till fullt stånd. Han förde in en hand under hennes kjol och möttes av ett par våta trosor. Han förde dem åt sidan och kände försiktigt på innandömet. Hon var alldeles våt och Patrik trodde att han skulle komma i byxorna, innan han lugnade ner sig. Då tog Camilla tag i hans byxor, öppnade dem och stack ner en hand. Hon hittade en bultande köttpåle som hon visste skulle drivas in i hennes oskuldsfulla, men kåta inre. Hon började sakta smeka den och märkte att han gillade det.
- Sug av mig, bad han.
Hon gick ner på knä frmaför honom och tog kuken i munnen. Hon sög sakta till en början, men ökade snart hastigheten på sugandet.
- Såja, Camilla, så ska en kuk sugas. Mmm... Fortsätter du såhär kan du förvänta dig ett högt betyg till sommaren....
Camilla sög allt ivrigare, hon hade aldrig smakat en sådan god och härlig kuk. Försats och saliv rann ner för hennes haka och hals. Så hejdade han henne. Hon ställde sig upp och tittade frågande på honom.
- Sätt dig på bordet igen, jag vill ge dig samma sköna behandling.
Camilla satte sig på bordet och skrevade ivrigt. Patrik dök in mellan hennes ben och slickade henne. Fittsafterna var heta mot hans tunga och smakade härligt. Han slickade allt hungrigare ju högre Camilla gnydde och snart så kände han sammandragningarna i hennes sköte samtidigt som Camilla skrek ut sin orgasm. Först blev han orolig att någon skulle höra dem, men så mindes han att de var på källarplanet, därifrån inget hörs till resten av skolan.
- Åh! Magistern...
Patrik blev förvånad över hennes ordval, men märkte att det eggade honom. Medan hon låg där ännu utslagen av orgasmen, släppte han ner byxorna till anklarna och började föra in sin savande kuk i hennes varma inre. Hon var så trång att han först inte trodde att han skulle få plats. Han sköt på lite hårdare och det kändes som att ta en oskuld. Det hetsade honom till att ta lite till och så var han helt inne. Han kände nästan genast hur hennes kropp besvarade hans närmanden. Hon reste sig i halvliggande ställning och såg ner på hans kuk som penetrerade hennes våta fitta. Hon hade bara haft sex en gång tidigare och det var en vämjelig upplevelse där Micke hade kommit efter tre juck och lämnat henne åt sitt eget öde. Detta var en helst ny upplevelse för henne. Det var som om Patrik kunde hålla på i evigeheter och att han faktiskt brydde sig om hennes njutning. Han juckade allt snabbare nu och hon kände att en andra orgasm var på väg. När hon kom var det som om en stor fuktig våg slog emot henne om och om igen. Elektriska stötar pulserade genom hennes kropp och hela världen verkade explodera. När det äntligen slutade, blev hon förvånad över att han ännu inte kommit. Han drog ner henne från bordet och var tvungen att hålla i henne för att hon inte skulle falla till golvet. Han vände henne om och böjde henne över bordet.
- Nu du, sa han. Nu ska du få vara med om något som du aldrig varit med om förut.
Han började med att jucka lite i hennes fuktiga inre, för att smörja kuken. Samtidigt så böjade han sig fram och loskade på hennes anus. Han smörjde in det och förde in ett finger. Hon drog efter andan, men protesterade inte. Han pullade hennes stjärthål med ett finger, två fingrar. Hela tiden vätte han med saliv och fittsafter och knullade henne i hennes ännu trånga fitta. Så, när han ansåg att hon var redo, drog han ut kuken ur henne. Hon drog snabbt efter andan och reste sig upp.
- Slappna bara av, försökte han lugna henne.
- Nej, snälla magistern, inte där.
- Jag lovar att du får ett högt betyg... Slappna bara av.
Han väntade inte på svar utan lade en hand över hennes mun samtidigt som han trängde in i hennes trånga, trånga anus. Hon skrek till mellan hans fingrar.
- Tyst! Var tyst och låt mig njuta nu...
Han blev så oerhört eggad av att knulla henne i röven och att känna makten över henne. Camilla gnydde till en början, men tystnade vid orden.
Han knullade henne sakta och njöt av att känna hennes ringmuskel knipa om hans stora kuk.
- Åh, Camilla, ditt lilla hål här bak var ju mycket skönare än det i fram... Jag skulle vilja göra det här fler gånger. Kanske du skulle kunna besöka mig i sommar... Du tycker ju tydligen om att ta den.
Camilla hade börjat stöna och smekte nu sig själv på klitoris. Hon kände hur fel, men ändå skönt det var att ta den i rumpan. Hon kände sig så slampig och det hetsade upp henne.
- Du är så slampig, Camilla, du tycker om att ta den i röven va?
Camilla bara nickade till svar.
- Du tycker om att ta den i alla hål va?
Nick igen.
- Åh, din lilla slyna. Jag ska knulla dig så hårt...
Så började han knulla henne hårdare och hårdare. Hon gnydde högre och högre och till slut skrek hon nästan.
- Åh, ja! Låt mig höra dig skrika, din lilla slampa! Kom igen då!
När hon kom spändes varenda muskel i hennes kropp och han kände hennes ringmuskel krampa runt hans kukrot. Då kom han. Han sprutade första satsen i hennes stjärt, sen drog han ut kuken och sköt av de sista två på hennes rumpa och rygg.
De föll båda ihop på golvet. De flåsade som efter ett sprinterlopp. De såg på varandra och log.
Efteråt, i skolan, lät de ingen märka någonting. De betedde sig som lärare och elev, precis som vanligt. Men efter skoltid, var det ett annat läge. Men det, är en helt annan historia. ;)

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Ja du, fröken Stygg!
Det var en härlig novell, helt i min smak.;) Känner mig mycket utvald av att du tillägnar till mig.(lite) Sitter här med världens ståkuk på jobbet tack vare dig... Fyndig titel, förresten.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Verkligen roligt att du gillade den. Jag ska väl försöka komma med något nytt i sinom tid. ;)

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 
Toppen