incest? Har haft eller vill ha?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har ibland runkat och tänk på min kusin eller styvsyster men det är bara fantasier, skulle aldrig genomföra det, och vill nog inte de heller.
 

MrCarnage91

Ny medlem
Ålder
33
Kön
Man
Fast att ha sex med kusin är inte olagligt. Det är lagligt att gifta sig med sin kusin.
Jag skulle dock aldrig göra det men ville bara tillägga de.
 

Barfly

Ny medlem
Kön
Man
Incestrollspel och sånt är otroligt upphetsande.. chattar gärna på kik. Hornydevilswe fantiserar ofta om att rollspela med ett äldre par med en yngre tiej om familjerollspel..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
I fantasin är allt lagligt, men.....
Normalt har människan en spärr mot sex med mor/far eller syskon. Personligen existerar inte tanken för mig att göra det irl.
Jag blir heller inte så tänd på incestporr, för scenerna är just bara scener med mer eller mindre bra skådespelare...
Däremot tycker jag det är upphetsande att läsa berättelser om ungdomens oskyldiga petting syskon emellan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det här med incest jag har onanerat både med min kusin och med min lillasyster som är min styvsyster. Ibland var vi alla tre. Min lillasyster och min kusin kunde hångla med varandra, det var båda tjejer eftersom jag var kille fick jag inte röra dem. Petting inom släkten är nog rätt så vanligt när man är yngre.
Det var länge sedan så det är preskriberat nu. Det gick ju aldrig för långt heller att ha sex med min lillasyster eller kusin har funnits i mina fantasier ibland när jag runkat, men inte längre. Fantasier är väl okey skulle aldrig göra det på riktigt. Det längsta vi gick var att jag fick spruta över deras bröst, inget oral , vaginal eller anal sex bara petting och onani.
 

banankuk

Ny medlem
Kön
Man
Har faktiskt haft starka känslor för min kusin under en längre tid, så det är klart att man har haft flertal fantasier. Vågade dock aldrig erkänna hur jag kände för henne eftersom att jag inte ville inte förstöra den relationen vi då hade med tanke på hur kontroversiellt incestrelationer kan vara.
Vi tappade eventuellt kontakten efter att hon gifte sig för några år sedan, men är nästan övertygad om att hon ändå visste hur jag kände för henne när jag nu blickar tillbaka.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
I min ungdom var jag kåt på min egen mor. Hon var en mycket mogen kvinna med en yppig och kurvig kropp, med stora bröst. Under tonåren hade jag ofta "våta drömmar" om henne på nätterna, med utlösning i sömnen. Några år senare bad jag att få ha sex med henne, men hon vägrade förstås. Nej, direkt sex fick jag inte ha med henne, men däremot gick hon med på att posera för mig i bara sina underkläder medan jag satt bredvid och onanerade. Men längre än så gick vi aldrig.
Min mor är död nu sedan många år tillbaka. Men efter hennes död har jag haft starka incestfantasier om henne. Fantasier där vi knullar och gör allt en kvinna och en man kan göra med varandra. Märkligt nog har dessa fantasier bara blivit både fler och starkare på senare år. I dag är de mycket starka, tidvis plågsamma. Det har till och med gått så långt att jag ibland kan ångra att jag inte våldtog min mor för 50 år sedan.
Du borde nog söka psykologisk hjälp för dina fantasier. Att ångra att man inte våldtog sin mor är klart över gränsen för vad som är friskt!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Många skriver om sex/fantasier med sina kusiner. Sex med kusiner är inte incest. Att fantisera kan ingen hindra oss att göra, men att skriva ner fantasierna och delge andra kan vara förödande för de sinnessvaga som lätt kan gå från ord till handling. Så därför bör man vara försiktig med vad man skriver.
Själv tänder jag inte alls på sådana berättelser, då människan normalt sett har en spärr mot den typen av sexuella handlingar.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att ha sex med någon av sina kusiner skulle jag aldrig ha och ingen annan i släkten heller.
Jag hade de fantasierna när jag var yngre,
De nakna tjejerna man såg var min kusin och lillasyster. Men att röra dem det gjorde jag aldrig. Skulle aldrig kom på tanken men att nosa på deras använda trosor gjorde jag ibland men det gick över det också.
 
D

Danskan

Gäst
Tänkar ofta på att knulla min lilsyster. Söt, stora bröst. Har runket en kille til ett bild av hans dotter. Först villa han så klart inta, men sen öj öj ett kämpa sprut!

Har flera vänner som har tjejer äller pojkar. Fantaserer ofta om att dom har sex med dom, tar satsen äller smakar på dom til dom kommar.
 
Toppen