Jag kommer så snabbt

Zofie

Ny medlem
Kön
Man
Altså, det här kanske inte verkar som ett super problem men det är det verkligen! När jag onanerar så kommer jag på minst en minut :(
Men det kanske är för att jag gör det fort? Ibland får jag kramp i armen på grund av det.. Jag kan inte göra så där långsamt för att det inte är skönt! Jag är oskuld, så jag smeker klitoris är det därför det inte är skönt när jag gör långsamt? Tacksam för svar

Jag är ung!

Zofie

Ny medlem
Kön
Man
vad menar du med paus? att jag slutar när jag är nära och sen fortsätter? jag gör det men det blir ingen skillnad

Jag är ung!

Kön
Man
Kan du inte vara glad för att du har förmågan att komma snabbt istället? Till skillnad från oss killar kan ju tjejer fortsätta utan vilopaus.
Jag tror att många killar kommer bli imponerade av dig.

Nike

Medlem
Kön
Man
Zofie: Som Johan säger, är övertygad om att många killar kommer se detta som en positiv aspekt hos dig, och inte tvärtom. Självklart förstår jag din situation ur din egen aspekt, alltså att du kanske vill kunna dra ut på det... Har inget konkret tips, med undantag för pauser (?), men vem vet. Kanske det gamla ordspråket "övning ger färdighet" kan hjälpa dig? ;) Onanera mera!

pf3016

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Zofie: Det kommer med tiden, min tjej kom när jag nästan tittade på henne precis när vi träffades (hon var väldigt ny på onani och hade aldrig gjort det innan) men nu tar det längre tid att stimulera henne till orgasm med resultatet att den är mycket starkare. Så låt tiden ha sin gång så kommer det att ta längre tid och den kommer att bli starkare :)

chtoffis

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by JohanGöteborg

Kan du inte vara glad för att du har förmågan att komma snabbt istället? Till skillnad från oss killar kan ju tjejer fortsätta utan vilopaus.
ehm killar kan visst fortsätta utan paus..

S

strunt [ej 18 = låst]

Gäst
Originally posted by chtoffis

Originally posted by JohanGöteborg

ehm killar kan visst fortsätta utan paus..

vissa killar ja men inte alla, men man kan vellöva på det oxå antar jag

yeah baby!

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by pf3016

Zofie: Det kommer med tiden, min tjej kom när jag nästan tittade på henne precis när vi träffades (hon var väldigt ny på onani och hade aldrig gjort det innan) men nu tar det längre tid att stimulera henne till orgasm med resultatet att den är mycket starkare. Så låt tiden ha sin gång så kommer det att ta längre tid och den kommer att bli starkare :)

Håller med till fullo! Numera tar det lite längre tid att nå klimax, men, som sagt, orgasmerna blir mycker starkare!
Du har MASSOR att se fram emot Zofie!!

Toppen