jag onanerade på gymmet

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Minns när man badade med skolan i mellanstadiet och de hade "sur tanter" som sprang runt och sa åt alla "TA AV DIG BADBYXORNA I DUSCHEN!!". Men nu badar väl till och med ungdomarna med kallingar under badbyxorna hörde jag?
Ja, jag har hört det med.... så urbota dumt!
På min tid, var det aldrig någon som hade badbyxor i duschen. Jag drabbades aldrig av nån surtant heller, för det var aldrig i tanken att någon hade kläder på i duschen. Tyvärr var det aldrig aktuellt med något sexigt heller... vi var alla som små lamm.... hehe

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag har hört det med.... så urbota dumt!
På min tid, var det aldrig någon som hade badbyxor i duschen. Jag drabbades aldrig av nån surtant heller, för det var aldrig i tanken att någon hade kläder på i duschen. Tyvärr var det aldrig aktuellt med något sexigt heller... vi var alla som små lamm.... hehe

Ja dessa badtanter var fan mer aggro än mattanterna! XD Vi undrade om tjejerna hade surgubbar som skrek på dem, men tror även de hade tanter! haha

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Ja dessa badtanter var fan mer aggro än mattanterna! XD Vi undrade om tjejerna hade surgubbar som skrek på dem, men tror även de hade tanter! haha
Så kanske det var, men jag har för mig att vi hade 'gubbar' på 'herravdelningen'. Kanske det var lite blandat, men hos tjejerna var det säkert tanter....

Toppen