Så sant!Tur att vi finns då och tur för oss att det finns dominanta män.
problemet är bara att hitta dem som kan spelets regler fullt ut.
Väldigt härligt med män som gör det på rätt sätt, då är jag fullständigt undergiven på alla sätt.Jag tänder väldigt mycket på undergivna kvinnor som gillar hårda tag. Har haft några sånna genom åren och det är verkligen läckert!
Du vet uppenbarligen ingenting om bdsm och definitivt inte en sådan man som jag vill träffa men jag kan försöka förklara en sak för dig.Regler? Antingen är man väl undergiven eller så är man inte. Leka är för barn, för mig direkt avtändade med en partner som vill leka.
Kan bara instämma. Det finns alltför många dUminanta, speciellt online, som inte har en susning om vad det hela handlar om.Du vet uppenbarligen ingenting om bdsm och definitivt inte en sådan man som jag vill träffa men jag kan försöka förklara en sak för dig.
Även om man är totalt undergiven så finns det regler/ gränser eller kalla det vad du vill men den som har den egentliga makten i ett sånt spel är den undergivna och om inte den dominanta kan förhålla sig till det så är det per definition en våldtäktsman man råkat ut för. Det är ju ifs bra att ni ger er till känna innan man lägger sin tillit i händerna på er. Tackolov så finns det riktiga bdsm-utövare men de hittar jag på andra forum mer specifikt anpassade för det.