Jag tycker om att lukta i trosor, någon mer?

Nylontrans

Medlem
Kön
Man
Jag bor i ett hyreshus med tvättstuga i källaren. Jag smyger ned dit nästan varje dag för att "kolla läget". Har jag tur står det en kasse med otvättad tvätt. I bästa fall finns det då ett par använda damtrosor. Då plockar jag upp trosorna. Bredvid tvättstugan finns ett förrådsrum för fastighetsskötaren. Dit smyger jag in med de funna trosorna. Jag knäpper upp mina kläder och tar fram kuken. (Jag har mina damunderkläder på mig.) Så pressar jag trosorna mot mitt ansikte och luktar på dem samtidigt som jag runkar hårt. När utlösningen kommer så håller jag trosorna framför kuken och låter satsen spruta in i grenen på trosorna. Jag låter sperman sugas upp i tyget, sedan stoppar jag in trosorna i munnen. Jag runkar vidare samtidigt som jag suger i mig en blandning av sperma och fittsafter. Detta leder ofelbart till att jag får en utlösning till. Jag sprutar satsen på trosorna, slickar i mig sperman, klär på mig, återvänder till tvättstugan och lägger tillbaka trosorna i kassen. Och går hem, nöjd och belåten.

Nylontrans

Medlem
Kön
Man
Jag har fyra "flickvänner". Det är kvinnor som jag har en sexuell relation med, men utan emotionell relation. Vi träffas för att ha sex, inget mer. Jag träffar dem regelbundet, vanligtvis en gång i månaden (vardera), vilket betyder en träff i veckan med någon flickvän.
Det händer lite då och då att jag köper underkläder åt dem, främst behåar och trosor. När de sedan kommer hem till mig har de alltid med sig två till tre par använda trosor. Trosor som de burit i två eller tre dagar, Och sista dagen har de smekt sig själva i fittan med trosorna på. Masserat fittan med trosorna på.
Dessa trosor får jag "roa" mig med tills vi ses nästa gång. Lukta på dem när jag runkar, stoppa in dem i munnen och suga på dem. Och spruta sperma på dem. Många utlösningar, så trosorna är nästan styva av intorkad sperma.
När de kommer hem till mig klär de av sig direkt, men behåller underkläderna på. Behå, trosor, höfthållare och "riktiga" nylonstrumpor. De har då tunna stringtrosor på sig. (Detta är ett krav från min sida, att de har raffiga underkläder på sig.) Själv har jag förstås mina egna damunderkläder på mig. Sedan sitter vi i soffan och hånglar en stund. Jag smeker dem över fittan (med trosorna på). Och de smeker min kuk genom mina trosor, tills försatsen börjar blöta ner mina trosor. När deras trosor börjar bli blöta så tar de av sig sina stringtrosor och trycker in dem i min mun. Sedan suger jag på dem under hela den tid vi har sex med varandra.
När vår sexlek är slut (efter minst två, men oftast tre, utlösningar) så plockar de ut sina stringtrosor ur min mun. Och stoppar ned dem i handväskan. (De är ju helt blöta, så de kan inte ha dem på sig.) I stället får de ta på sig ett par av de trosor som jag "roat" mig med i en månads tid. Trosor som är nedfläckade av intorkad sperma. Och samtidigt överlämnar de två, tre par av "färska" använda trosor, de trosor jag ska roa mig med den kommande månaden.
Jo, jo, perversioner utgör en viktig beståndsdel i ett rikt sexliv.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har en kvinnlig vän inget sex bara vänskap.
Har inte använt trosor på flera år och aldrig rakat underlivet. Rakningen är väl en sak men hon hade läst att snippan mår bättre av att vara fri. Kan vara både roligt och ibland användbart speciellt på sommaren om man skrevar för en man. Taxi resa kan sluta med att hon eller taxi chauffören runkar eller hon sugit någon gång.
Aldrig en kvinna där går gränsen för henne.
Lite synd skulle nog gärna sniffat i hennes trosor, kan ju inte gå till en vän och be att få slicka hennes snippa.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har en kvinnlig vän inget sex bara vänskap.
Har inte använt trosor på flera år och aldrig rakat underlivet. Rakningen är väl en sak men hon hade läst att snippan mår bättre av att vara fri. Kan vara både roligt och ibland användbart speciellt på sommaren om man skrevar för en man. Taxi resa kan sluta med att hon eller taxi chauffören runkar eller hon sugit någon gång.
Aldrig en kvinna där går gränsen för henne.
Lite synd skulle nog gärna sniffat i hennes trosor, kan ju inte gå till en vän och be att få slicka hennes snippa.
Undrar hur hon gör under sin menstruation vågade inte fråga.

Toppen