Jag vill att min fru ska onanera

Couple7075

Ny medlem
Kön
Man
Min fru har svårt till omöjligt att få orgasm. Berättar att hon fått sprutorgasm en eller högst två ggr i livet, tyvärr inte med mig.....Dock har hon nog fått orgasm med mig men hon har alltid svårt att minnas vad hon sagt eller gjort under "akten".
Hon har inte onanerat eller använt sin forntida dildo sedan hon var ung. Jag vill gärna att hon onanerar för att hitta rätt så hon kan tipsa mig hur jag ska få henne till orgasm. Hon tycker det känns konstigt att ligga själv och onanera, men jag menar att hon kan kanske göra det med mig, kanske medan vi ser på någon film. Någon som har tips eller liknande upplevelser kring detta med kvinnlig orgasm?
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Min fru har svårt till omöjligt att få orgasm. Berättar att hon fått sprutorgasm en eller högst två ggr i livet, tyvärr inte med mig.....Dock har hon nog fått orgasm med mig men hon har alltid svårt att minnas vad hon sagt eller gjort under "akten".
Hon har inte onanerat eller använt sin forntida dildo sedan hon var ung. Jag vill gärna att hon onanerar för att hitta rätt så hon kan tipsa mig hur jag ska få henne till orgasm. Hon tycker det känns konstigt att ligga själv och onanera, men jag menar att hon kan kanske göra det med mig, kanske medan vi ser på någon film. Någon som har tips eller liknande upplevelser kring detta med kvinnlig orgasm?
https://www.joyland.se/produkt/Satisfyer-Pro-2
Orgasmgaranti!
 

Couple7075

Ny medlem
Kön
Man
Min fru har oxå svårt ibland men med satisfyern kommer hon alltid tar bara ett par minuter så kommer hon skönt och ibland till och med sprutar hon med hjälp av den. Väl valda pengar köp en till henne.
Jag brukar köpa oss lite leksaker på Vuxen.se
Tack för ditt svar! Har köpt en sådan från vuxen men än så länge är det ingen succè. Hon har väldigt känslig klitoris så man kan inte stimulera den direkt. Det blir för intensivt. Men hon har det skönt ändå men kommer inte till klimax. Är det du och din fru på dina profilbilder?
 
Toppen