Jobbet, när kåtheten tar över

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hände att man runkade på dasset på jobbet förr i tiden, var dock längesedan. Nu när man har möjlighet att jobba hemifrån så händer det ju titt som tätt att man tar ett avbrott för att runka. Har förmånen att vara lite flexibel med tiden när jag jobbar hemifrån, så kan lätt bli några timmar skönt. Händer även att om jag är själv på tjänsteresa att man stannar bilen på något trevligt ställe för att runka.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittat någon diskret toa.
Där har jag knäppt med byxor och smekt genom kalsongerna. Sakta dragit ned dem under skinkor och pung. Sedan har jag runkat i lugn tack tills jag fått sädesuttömning i en rejäl sats över handfatet.
Tvättat penis och gjort rent handfat.
Lättad gått tillbaka och jobbat

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte haft sex på jobbet vad jag kan minnas, men jag runkar på jobbet ofta.
Oftast inne på toaletten med min nytvättade kuk över handfatet och med kuken hårt tryckt mot den hårda och kalla porslinskanten just nere vid roten.

När jag var yngre hade jag telefonsex med en ca tio år äldre kvinna jag lärde känna via internet och det var helt underbart.
Jobbade då som vårdare och hade sovande jour så kvällen och natten var helt ensamma och ostörda.
Hände tyvärr bara en gång.

Toppen