KÅÅÅT!!!

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Shit, vad kåt jag är, ni anar fan inte. Har redan onanerat idag, men måste ha mer! Såg just en bild på en skitstor kuk och blev så jäkla kåt. Läste också magisterns senaste novell och blev ännu kåtare. Min pojkvän kommer inte hem på flera timmar och jag fantiserar om att plinga på hos granne och erbjuda mina tjänster. Det skulle jag självklart inte göra, men herregud, vad kåt jag är!!! Ska fantisera om analsex och smeka mig själv till orgasm igen.

Everyone has a sexlife. Just more or less active.

O

oliver_hbg -LÅST-

Gäst
är du kvar stygging?

Är en ung kille som tycker om att experimentera och älskar mogna kvinnor. Är hetero så inga killar tack. Mer info inom kort.

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Ledsen, men min pojkvän hann komma hem och åtgärda mitt tillstånd två gånger. ;)

Everyone has a sexlife. Just more or less active.

O

oliver_hbg -LÅST-

Gäst
var inte ledsen för det. det är ju härligt att han hann hem. jag tror nog jag får tid att hjälpa dig en annan gång.

Är en ung kille som tycker om att experimentera och älskar mogna kvinnor. Är hetero så inga killar tack. Mer info inom kort.

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Blev otroligt kåt när jag såg Kingens kuk, onanerade tre gånger igår kväll, en gång i morse och det blir nog en sväng till ikväll också... Grannen ovanför måste tro att jag är nån slags nymfoman... :D

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
mmm denna rubrik passar mej så bra just nu, sitter här naken och min fitta blir våtare o våtare,, såg oxå bilden på Kingens kuk ,, ska låta min stav vibrera mot min blöta fitta tills orgasmen sköjer över mej !

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mmm MissVanilla, det e ju så att dit inlägg gör en alldelse HÅRD..
min tunga, min hårda kuk istället för din stav...

Smisk! känslan som sitter i

Jake

Ny medlem
Kön
Man
Miss Vanilla blir djävligt kåt av att läsa att du skall knulla dig med en skön stav. skall göra det samma med mina leksaker

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
Ohh, dags igen nu,denna sidan har fått mej att börja onanera mer o mer! min styva gummistav surrar mot min hala fitta igen ,staven är alldeles våt av mina safter nu.. är kåt som fan,min orgasm närmar sej.. älskar att skriva om det så att alla kan läsa om att jag onanerar*ler* känns så sexigt och lite förbjudet.. /MissV

samphilly

Ny medlem
Kön
Man
åh miss Vanilla... du får min kuk att resa sig och hjärtat att bulta.... älskar att läsa om din pilska fitta.... mer!

bubbis

Medlem
Kön
Man
fasen mitt ollon är alldeles blött och hårt

"Jag tror gud gjorde förhuden av ett ända syfte :-9"

marlboro

Medlem
Kön
Man
;)MissV tror bestämt att du tänder på att hetsa män .... har du provat att "visa lite" för någon främling du tänt på på stan?:p

live to ride!

maralf79

Ny medlem
Kön
Man
Ni tjejer gör mig helt tokig, Vill höra mer om era sköna stunder, Måste bara ta fram min stora stav och runka av den när jag läser era underbara upplevelser!

Toppen