Känner ni någon som aldrig onanerat?

Soren_is_God

Ny medlem
Kön
Man
Ja, som titeln antyder, känner ni någon som aldrig onanerat?
Jag känner nämligen en tjej som är 15 och aldrig onanerat. Skulle ni ha argumenterat mot detta, och i så fall hur, eller skulle ni strunta i det?

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Vad menar du med argumentere emot??? Jag var 17 innan jag började onanera, så jag tycker inte att det är något underligt med det överhuvudtaget.

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle struntat fullständigt i det, det är väl inte min sak hur mycket eller när folk börjar onanera? Varför skulle man argumentera emot någon annans runkvanor? Det är väl varje persons ensak.

Kön
Man
Det finns säkert dem som aldrig onanerat men det lär inte finnas en enda människa som aldrig kommer onanera under sin livstid. Neeej nåt sånt kan ingen få mig att tro.

To heaven and back again

Kön
Man
Finns inget fel eller rätt och vad andra tycker och tror. Vill man onanera så gör man det och har skönt eller så gör man det inte.

Men jag kan hålla med om att det förmodligen är få människor som aldrig onanerar under en hel livstid.

pf3016

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Att påtvinga någon att onanera är som att säga till ngn att börja röka för att det är så coolt eller dricka för att det måste man börja göra när man är 12. Helt sjukt, låt henne vara!!

pf3016

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
subway_to_ecstacy: Där funderade du inte längre än näsan räckte, det finns munkar (tibet ex) som aldrig gör det eller har gjort det. Deras liv och kroppar är vigda åt dess gud. Otroligt dumt påstående!

Phobia

Ny medlem
Kön
Man
Sex första gången måste ju vara en mycket starkare upplevelse om man aldrig ens haft en orgasm.

åh, vad skönt

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Någon gång i livet onanerar vi nog alla på ett eller annat sätt.
Handen e ju inte det ända allternativet,det finns ju många sätt att göra det på.
Minns då man var yngre va det många som förnekade det, men som vuxen och livsvan så e det mer vanligt att kunna prata om onani med tjejer och då vissar det sig allt som oftast att de visst har en vän i byrålådan. Sen tycker jag att ens sex liv vare sig det e med min partner eller för mig själv blir bättre med åren.

Toppen