Känsligt Ollon

• Thread starter Yozshura (ej 18 - ajabaja)
  • Startdatum
Y

Yozshura (ej 18 - ajabaja)

Gäst
Tjenare gott folk :p

Jag är en 15-årig kille som har ett skitjobbigt problem.
Mitt ollon är riktigt riktigt känsligt.. När jag runkar och så spelar det ingen roll, det funkar bra:)
Men såfort jag försöker tvätta mej där så går det helt enkelt inte, det gör för ont..

För ett halvår sedan blev jag avrunkad av en tjej, asskönt:)
Men när hon sedan skulle suga så gjorde det "ont". Allså inte ont men sådär obehagligt så man bara vill sluta. Har mått skitdåligt pga detta.. Jag har opererats för trång förhud, trodde att det var problemet men det är fortfarande känsligt.

Någon som känner likadant eller har lite erfarenhet, svara gärna.
Tack på förhand. [8]

Theo

Ny medlem
Kön
Man
Känner igen det du beskriver, från kanske (minns inte exakt) tidiga tonår. Jag har inte problemet längre även om ollonet kan vara extremt känsligt precis efter orgasm (vilket nog är fallet för de flesta). Låter ju inte helt osannolikt att det kan haft samband med trång förhud (att förhuden liksom har skyddat från stimulans). Själv tror jag alltså att ju mindre stimulans man haft på ollonet desto känsligare är det. En polare som är omskuren menar t ex att omskurna är väldigt mycket mindre känsliga än vi som har förhuden kvar. Mitt råd är att stimulera på du, jag tror att det successivt kommer gå över. Alltså att du ska utsätta ollonet för en slags desentetiseringsprocess (typ göra mindre känsligt). Sedan är det ju viktigt att slappna av, så inga onödiga spänningar uppkommer. Jag tror alltså det kommer gå över (men är ingen läkare, utan allt jag sagt är bara från egen erfarenhet). Lycka till!

Toppen