Har det ofta på mig när jag är ensam hemma. Ute på stan stayups och trosor under nästan alltidNågon mer än jag som blir det? Brukar använda trosor, stayups samt kjol. Har även ett gäng knästrumpor.
Har oftast korsett eller höfthållare i kombination med nylonstrumpor och trosor under vanliga kläder. Stayups och bh och lite annat efter humör och kåthetNågon mer än jag som blir det? Brukar använda trosor, stayups samt kjol. Har även ett gäng knästrumpor.
Het profilbild, och spännandeidag blir det att ha på sig strumpbyxor och en baddräkt troligtvis högt skuren .
kanske blir en bild eller två
Har det på mig nu och börjar bli kissnödig. Hur ska jag göra............?idag blir det att ha på sig strumpbyxor och en baddräkt troligtvis högt skuren .
kanske blir en bild eller två
Jag har det på mig ofta. Och nu medNågon mer än jag som blir det? Brukar använda trosor, stayups samt kjol. Har även ett gäng knästrumpor.
Kissa i domHar det på mig nu och börjar bli kissnödig. Hur ska jag göra............?
Särskilt under vanliga kläder och utomhusHärligt att man inte är ensamt, lite skruvad åt det kvinnliga hållet. Jag som är bisex skulle förstås vilja möta nån som också gillar män och bise.