Kåt av att visa sig.

casperyoung

Ny medlem
Kön
Man
I sommras hände det... jag var på en promenad i min stad blev lite pinkanödig.
Så jag gick in i skogen för att slå en drill, tittade väldigt noga så ingen var i närheten. Drog ner gylfen och ut med snorren. Hade väl pinkat häften av vad som fanns i blåsan när ett par plötsligt dök upp det liksom låste sig i snorren och inte ett skit kom ut. Kvinnan började skratta och sa pinka på du måste man så måste man. Jo visst sa jag och skrattade generat.
Tömde det sista vet inte om kvinnan tittade men fan vad kåt jag blev att att "blotta mig". Vilken härlig känsla lite udda men det var väldigt tändande.
Är väl olagligt att blotta sig så jag har inte gjort det mera. Men vilken kåt känsla jag fick av att visa mig för killen och tjejen.

Nån som varit med om något likanande?


/Casperyoung

I Love you!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jo det är lite eggande måste jag hålla med om testade att "blotta" mej och runkade för en tjej en gång som gick på en skogsstig hon bara log :) DOck har jag aldrig gjort om det då jag ändå kände det var lite fel att göra sådär.
 

Amicus

Ny medlem
Kön
Man
Att blotta mig är inget som direkt tänder mig, men om jag vet att den som tittar blir upphetsad är det en annan sak.

Tänk bara på att den som råkar se er ute i det fria inte alltid uppskattar det de ser.
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Skulle aldrig blotta mig, det är olagligt och sexuellt ofredande. Det finns ingen som vill se en mans snopp ofrivilligt, jag skulle känna mig oerhört kränkt, en kvinna skulle antagligen känna det ännu mer.

Nej, fy fan. [:(!]
 

Kingen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by sambokille 27

jag tycker att blotta sig på msn typ är mycket upphetsande!! men det kanske inte är samma grej det [:eek:)]
Det är en helt annan sak, i alla fall om personen på andra sidan är med på det.. Visar man kuken för nån okänd utan att fråga först är det också sexuellt ofredande.

Så länge både den som tittar och den som visar är med på det är det ok, aldrig annars. [}:)]
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Kingen mfl> Första och enda gången jag visade mej eller blottade mej var jag ung o överkåt (nu e man bara överkåt) tjejen verkade gilla det men efteråt fick man lite skuld och insåg man gjorde fel och därför håller jag den inne i brallan om ingen vill se den :)
 

casperyoung

Ny medlem
Kön
Man
Vill bara skriva igen att detta inte var meningen av mig att visa mig för dem.
Har aldrig varit på jakt efter att visa mig för andra.
Vill man visa sig är det nog bäst att åka till en nudist strand. Men man ska inte förknippa nudism med sexuella aktiviter eller utspela detta för andra utan att de vill det. Räker att man har lite fantasier sk "fluktare" det är väl alla på en nudist strand mer eller mindre.

/Casperyoung

I Love you!
 

killeroy

Ny medlem
Kön
Man
jag har faktiskt legat på en klippstrand och runkat edans det satt ett gäng i ett hus ett par hundrameter bort och upp på en kulle som såg mig, otroligt upphetsande skulle blota mig gämt om det inte var olagligt, å nu blir det aldrig av i stället.
 
Toppen