Kåt av värmen

S

slakisen -LÅST-

Gäst
Hejsan på er alla sköna!!
Undrar bara att blir ni kåta av den här underbara värmen... jag blir det iaf... när man ser alla snygga tjejer har på sig så lite kläder och så.
Sen när man svettas mycket.... känner hela tiden att kuken är helt svettig så då blir jag kåt av bara tanken.
Brukar känna efter där nere lite :) den är varm och fin... nää nu måste jag sätta igång och runka.. ha det skönt allesammans och ha en skön midsommar.

Corm

Medlem
Kön
Man
Men gud. Ni verkar bli kåta på allt :S. Är det bara jag som faktiskt har riktigt svårt för att bli KÅT.

crumar

Medlem
Kön
Man
inte på värmen kanske, men tjejjer är ju mer lättklädda nu, så det är nog ganska naturligt imo.

---
runk!

Corm

Medlem
Kön
Man
Originally posted by crumar

inte på värmen kanske, men tjejjer är ju mer lättklädda nu, så det är nog ganska naturligt imo.

Jag kan ärligt säga att jag inte får stånd av lättklädda tjejer på stan >.<.

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag tror att det är en kombination av värmen, att vi har mindre kläder på oss och visar mer hud, samt att vi har semester och kan koppla av. Det i sig gör att vi kan koppla av mer och bli kåta.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

Kuken

Medlem
Kön
Man
Jag tror bara att det beror på att den biologiska klockan säger att det är dags att para sig. Inte tror ni djur bryr sig om att det är varmt? Lik förbaskat är de mest igång på våren och sommaren...

Och nej, det är väl ingen som går omkring med stånd på stan får jag hoppas?? Men man kan ju vara jävligt kåt utan att få stånd. Kontroll kallas det. ;)

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Jag reagerar definitivt på värmen (även om den försvunnit från Stockholmstrakten nu…). Jag tänder på svettig hud, på uppvärmd, hetsad, fuktig hud… Gör mig i själva verket heltokig…

Var på resa i varmt land med sambon för ett parveckor sedan… hett, hett… jag tog henne flera gånger om dan på hotellrummet… och svetten dröp… helt underbart… blir helt kåt just nu bara jag tänker på det… 

På dansgolvet… heta, våta kroppar… naken hud… 

På gymmet… på spinncykeln… bakom någon vacker svettig het och underbar kropp…

Vad som helst… hela mitt liv har det varit så… 

Ingen annan som känner igen sig?

natacha

Ny medlem
Kön
Man
klart man blir kåt av värmen! allt min pojkvän och jag har gjort i juli har varit och knulla som kaniner;)

ey, Corm, we need to talk;)

puss i snippank, natacha

Toppen