Har du provat?

  • Dogging/cruising, gav och tog emot

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    4
Status
Stängd för vidare inlägg.

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Finns löpandes som en tik i dalanaturen och tycker att det är spännande med sexuell nudism/dogging/cruising. Är nyfiken på att ses ute i natur vid diskret rastplats eller gammal väg, i husbil/husvagn, hyrstuga eller smita in i en mans parkerande bil (gärna medan han sitter och spanar med kuken framme). En äldre man, minst 50+ och stadig, kort som lång men gärna grov i kroppen... Är försiktig men knappast feg, jag trippar runt en bit bort, kanske blottar jag rumpan snabbt, testar blicken, om jag inte redan är naken i naturen. Mannen sitter i bilen/husvagnen/stugan, kanske solandes i naturen... Väntar på sällskap. Jag närmar mig om mannen fixerar på mig, jag kikar nyfiket och ser akten, en maskulin man sitter lockande med kuken framme, lockas jag så kanske jag trycker rumpan emot bilrutan/eller ställer mig och visar lite mer hud och hål utanför stuga/bil, sen kilar jag in för en kåt stund tillsammans, gärna att det luktar kuk och onani där inne, gillar inte män som är för rena.

Mannen ska gilla smala kroppar, tjejigt ljusa kåta stön, rumpa, svank och våta små
rövhål som blommar ut till stora och gapande köttröda rosor vid lek. Är inte feg att strippa av mina kläder för att visa min nakna kropp, gärna att det finns filt eller lakan för våt lek. Gillar att smeka mig själv förföriskt och sära på skinkorna för att blinka med rövhålet medan mannen kåtas upp, leker mig sen gärna kladdigt våt med mitt blommiga knullhål medan mannen tittar sig savande kåt och runkar sin
kuk. Är dragningskraften oemotståndlig och skydd finns där så kanske jag vill mer... Är helt frisk och har erfarenhet av nakenlek utan kroppskontakt, så min fantasi är testad i fält kan man säga och det är så pirrigt, så porrigt och så spännande!

Dogging/lek med främlingar är något att uppleva!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen