Kåt, utan något att förlora.

anagram

Medlem
Kön
Man
Den här historian är faktiskt sann, även om det låter helt osannolik, men det är sånt här som händer när man får kåtslag och inser att man inte har nåt att förlora. Hndelsen utspelade sig för några dagar sedan, i måndags, på ett stort köpcenter. Samtidigt som jag gick in för att handla matvaror gick en äldre kvinna in i affären. Jag la märke till henne pga hennes megastora bröst samt hennes kläder (hon hade ridbyxor på sig, vilka jag tycker är extrmt sexiga). Jag skulle bara handla lite smågrejer men beslutade mig för att ta det mycket lungt så jag kunde kolla på kvinnan (skaffa mig lite runkfantasier).

Efter ungefär tio minuter av efterföljande slår det mig: "vafan, du har ju inget att förlora, gå fram till henne". Tänkt och gjort, plötsligt står jag där bredvid henne och har klappat henne på axeln. Jag står en stund tyst innan jag får ur mig (nåt i stil med, minns inte 100%, var lite snurrig): "Jag har kollat på dig hela tiden sedan du gick in och jag måste bara säga att du är mycket vacker". Sanningens tidpunkt. Hon svarar, efter en stund eftertänksamhet, "tack" och frågar vad jag heter. Inget att förlora skriker det i mitt huvud när jag svarar och sedan ställer frågan om hon är singel. Hon svarar ja och frågar sedan varför jag vill veta. Då smäller bomben, jag frågar helt enkelt, rakt upp och ner, om hon är sugen att knulla.

Jag får ett positvt svar och så fort handlingen är klar begav vi oss hem till hennes hus. Fem timmar och några orgasmer senare åker jag hem till mitt och inser sedan under kvällen att jag faktiskt gjort en milfhunter. :D Och hur gick det till, jo jag insåg att jag inte hade ett skit att förlora. Kom ihåg det, alla!

Sarcyn

Medlem
Kön
Man
Haha, om den här berättelsen nu är sen är den ju klockren ;)
Jag har själv tänkt likadant, när jag var ute och gick en gång. Det var utanför det lilla samhället jag bodde i, och dimmigt och grejjer, så man såg inte så långt. Såg inte en person på en halvtimme, men så helt plötsligt kommer en ensam tjej, som också är ute och går. Hon såg ganska normal ut, men där jag gått och fantiserat hela tiden blev jag iaf grymt tänd. Jag tänkte för mig själv, vad har jag egentligen att förlora? Hade jag inte vart oskuld hade jag garanterat frågat, med det blev inget, eftersom jag vill bli av med den med någon som är någorlunda rätt..

Marwin

Ny medlem
Kön
Man
Fan vad fräckt, jag har haft exakt samma tanke ett flertal gånger men inte vågat göra slag i saken. Kommer förmodligen inte att våga göra det i framtiden heller, men din berättelse var helt klart mycket intressant. Skulle vara spännande att våga göra samma sak. Tyvärr så befarar jag att resultatet inte kommer att bli detsamma utan kanske helt tvärtom, då står man där som ett hormonstint fån.

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Du måste vara tokig som gör något som det där. Fortsätt så :cool:

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

Toppen