Ojdå, det finns flera o bjuda på
.
En underbar upplevelse, det var en eftermiddag o inte så mkt folk. Det var på den delen där det förekommer sex(där jag ofta är, är det uppdelat mellan bussidan och endast nakenbad).
Så jag var alltså på bussidan.
Ett härligt par ligger o solar, jag spanar lite på dom då o då. Ser att dom verkar mer intima. Så jag flyttar mig, för o se bättre och även närmare. Så nu är jag kanske 20m ifrån dom.
Dom smeker varandra, han slickar henne lite o sen börjar hon suga han. Då ser jag att hon kollar mot mig o vi får ögonkontakt.
Det för att jag känner jag vill närma mig mera. Så när jag är 4-5m ifrån dom, hon suger han fortfarande. Så frågar jag om det är ok att jag sitter här o kollar. Ja absolut säger hon, men inte närmare.
Jag njuter av er här, säger jag. Är det ok om jag runkar också, lite öppet så du se, frågar jag då.
Ja gör gärna det, jag blir bara kåt av att se en kille runka o njuta av oss.
Paret fortsätter sin sköna stund, jag njuter o runkar kuken. Då o då, så kollar hon mot mig, ibland ser jag hur hon njute ro ler av att jag e kåt på dom.
Runt oss/dom, så smyger det flera män. Men lite gömda, av någon anledning så vågar dom sig inte fram, så som jag gör.
Efter kanske 5-10min, så tittar hon mot mig, vinkar att jag ska komma. Jag tar mig fram dom sista metrarna.
Hon frågar då, om jag vill göra dom sällskap. Slicka henne o få min kuk avsugen, men inget knullande.
Ja gärna, det tackar man inte nej till.
Så nu är vi igång alla tre.
Dock tar det inte lång tid innan jag kommer i henne mun, galet skönt.
När jag sen kollar upp o runt oss, då är det några killar som sitter den bit bort o runkar.
Galen upplevelse.
Vill ni höra flera upplevelser, så berättar jag gärna